נאום בחירות

גפני: "אני פונה גם לציבור הספרדי: בואו אלינו הביתה"

ח"כ משה גפני, מבכירי יהדות התורה, מבקש באופן פומבי את קולותיהם של בני התורה הספרדים, והודף את טענותיו של יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן גביר כי הוא שמאלני • צפו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בכינוס בחירות שנערך הערב (חמישי) בבני ברק, קרא ח"כ משה גפני לציבור הספרדי החרדי: "בואו אלינו הביתה, ליהדות התורה המאוחדת".

"אני פונה גם לציבור בני התורה הספרדי, גם לציבור העובדים, גם לציבור הציונות הדתית ולכל מי שארץ ישראל ותורת ישראל חשובה לו; אנחנו מבקשים מכולם - בואו אלינו, ליהדות התורה המאוחדת".

בכך צפוי גפני לעורר, שוב, את זעמם של בכירי תנועת ש"ס, על שהוא פוזל לציבור מצביעים פוטנציאלי שלהם.

בשאר נאומו הכחיש גפני את האשמותיו של איתמר בן גביר, שפורסמו ב'כיכר השבת': "מעולם לא הלכתי עם השמאל. נלחמתי יחד עם חברי נגד הסכמי אוסלו המסוכנים, בזמן שמפלגות אחרות תמכו... נלחמנו נגד ממשלת השמאל, שהגיעה וקמה על 60 אלף קולות הימין שהלכו לפח ולא עברו את אחוז החסימה. אחר כך אני וחברי הצבענו נגד תכנית ההתנתקות הנוראה".

"אני מצהיר כאן קבל עם ועולם: מעולם לא הצבענו נגד ארץ ישראל, מעולם לא הלכנו עם השמאל. דגל התורה מעולם לא זגזגה בעניין הזה".

בכיר יהדות התורה המשיך: "אני מבקש, גם הפעם: יש מפלגה שהולכת לזרוק ביודעין אלפי קולות לפח. זה ברור לכל. מי שחשובים לו ארץ ישראל, תורת ישראל ועם ישראל - שלא יצביע להם. אנחנו הכתובת היחידה. לא קמנו אתמול. הוכחנו זאת במשך עשרות שנים, ולא זגזגנו".

"אם היינו הולכים עם השמאל, היינו מקבלים תפקידים ותקציבים פי מאה מהיום, ועיתון 'הארץ' היה מסביר במאמרי מערכת כל בוקר כמה שזה טוב, נכון וראוי, אבל אנחנו לא הולכים איתם, כי אנחנו נאמנים לארץ ישראל, לתורת ישראל ולעם ישראל", סיים ח"כ גפני.

צפו בנאומו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר