בכנס בירושלים

דרעי תקף: "איווט סגר ממשלת שמאל בתמיכת הערבים"

יו״ר ש״ס, השר אריה דרעי, יצא במתקפה חריפה נגד חברו לשעבר, יו״ר ׳ישראל ביתנו׳, "ח״כ אביגדור ליברמן כשהוא מאשים אותו בבחירות החוזרות ובחבירה לערבים (פוליטי מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי הערב (צילום: יעקב כהן)

יו״ר ש״ס, השר אריה דרעי, במתקפה חריפה נגד חברו לשעבר, יו״ר ׳ישראל ביתנו׳, "ח״כ אביגדור ליברמן: הוא האחראי לבחירות, סגר ממשלת שמאל שנשענת על איימן עודה ואחמד טיבי".

בכנס בחירות בירושלים, טען דרעי: ״יש רק אשם אחד לכל המצב שהמדינה נמצאת, שמו אביגדור ליברמן. כל האחריות למצב הזה מתחילתו ועד סופו זה הוא. היום אפשר לחשוף שמי שטרפד את כל הקמת ממשלת האחדות זה אותו ליברמן״.

לדבריו, ״אכן ליברמן אומר את האמת הפעם. יש סיכום ברור שכבר סוכם בינו ובין לפיד, גנץ, מרצ, טיבי ועודה להקים ממשלה מיד לאחר הבחירות. זאת עובדה וסיכום. אני אומר זאת באחריות ובידיעה ברורה. הפעם ליברמן אומר את האמת. לכן הפעם עכשיו הסכנה היא אמיתית״.

דרעי הוסיף, כי ״ממשלת שמאל כבר בפתח. היא רוקמת עור וגידים״.

יו״ר הרשימה הערבית המשותפת, ח״כ איימן עודה, הגיב לדבריו של דרעי: "עצוב לראות איך האריה שאפשר את ממשלת הגוש החוסם שנתמכה על ידי תאופיק זיאד - הפך לגור של ביבי. כמעט חצי מהילדים של המצביעים שלנו גדלים מתחת לקו העוני וכל מה שיש לך לעשות זה להסית נגד ערבים?".

ליברמן עצמו הגיב לדברי דרעי ואמר: ״הסכנה המוחשית והמיידית למדינת ישראל היא שדרעי, ליצמן וגפני ימשיכו בשוד הקופה הציבורית גם לאחר הבחירות".

״הם ימשיכו לפגוע בכלל הציבור הישראלי, ימנעו תחבורה ציבורית בשבת ונישואים אזרחיים. במקום להזרים כסף למערכת הבריאות ולתמוך בזוגות הצעירים, הם יזרימו תקציבים לישיבות, למשתמטים ולמערכת חינוך שמונעת מילדים לימודי ליבה״, הסית ליברמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר