בעקבות ליברמן

טוקר: "אפעל שלא יצביעו ליהדות התורה"

איש התקשורת החרדי, מנחם טוקר, זועם על יחסו הסלחני של ליצמן לליברמן והצהיר "האיש הזה צריך להיות מנודה". טוקר איים כי אם ליצמן לא יחזור בו הוא לא יצביע לג' (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: קול חי)

שדרן הרדיו ואיש התקשורת החרדי המצליח, מנחם טוקר, זועם על מפלגת יהדות התורה בשל יחסה החיובי לליברמן למרות ההסתות הרבות שלו כנגד הדת והחרדים.

זעמו של טוקר עלה לאחר שיו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ‏ליברמן צפוי להשתתף בכנס הפוליטי של עיתון 'בשבע'. איש התקשורת, פנה הערב (ראשון), ליו"ר קבוצת 'בשבע' דודו סעדה בבקשה לבטל את השתתפו של ליברמן בכנס בעקבות ההסתה של ליברמן בתקופה האחרונה נגד המגזר החרדי והדתי.

ליצמן: "נשב עם ליברמן - נחרים את לפיד" (צילום: באדיבות המצלם)

בהודעה ששיגר טוקר לסעדה הוא כתב: "תחשוף האם האנטישמי ליברמן מממן את השתתפותו. אם כן, אני מתחייב להכפיל את הסכום. תכבד את שומרי המצוות בישראל".

"ליברמן פוגע בכל יהודי שמקיים מצוות ולא רק במגזר החרדי. אני מגיש תכנית ב'רשת 13' ושם חלק משרות האנשים שעובדים איתי רחוקים מהדת ואפילו הם מזועזעים ממה שליברמן אומר", אומר טוקר בשיחה עם 'כיכר השבת'.

"למרות שהתחלתי את הקריירה שלי ב'ערוץ 7' ולנצח אוקיר להם טובה, בטוחני שמנהלי עיתון 'בשבע' מבית 'ערוץ 7' אינם מודעים לפארסה הזאת ולא היו מאשרים שליברמן יבוא לנאום בכנס דתי מרכזי. הרי מה הוא יגיד שם? ברור שעוד דברי שטנה נגד הדת, ולכן פניתי לחברים שלי שם ואמרתי שאם הסיבה לכך שליברמן משתתף היא כלכלית, אכפיל להם את הסכום רק שלא ידרוך שם", סיפר טוקר.

"דרעי, גפני, מרגי ומקלב מדברים יפה ומוקיעים את ליברמן. בסבב ב' התעלמו ממנו והוא קיבל 8 מנדטים ואגב כולנו צריכים לעשות חשבון נפש איך משנאה נטו לדת, הבן אדם טיפס ל-8 מנדטים - אבל אשמים אנחנו", תקף טוקר את חברי הכנסת החרדים כשהוא מתמקד במיוחד בליצמן, "ליצמן אמר שהוא מוכן לשבת איתו כי הוא לא עשה מעשים חמורים - אז אדון ליצמן אתה מנותק לגמרי מהמציאות. הוא פוגע בכל איש ואשה שרק רוצים לקיים מצוות, אז אתה תשב איתו? ליברמן גרם לי ולהרבה חרדים כמוני להצביע ג' או ש"ס בסיבוב הקודם ולא לרעות בשדות זרים, אבל אם ליצמן ימשיך להוריד את הראש ולקבל יריקות בשם כולנו, אני לא אצביע ג' בבחירות הקרובות ואף אפעל שאחרים לא יצביעו אף הם", מאיים השדרן.

"חייבים למצוא דרך שרבנים, אישי ציבור, סלבריטאים, בחורי ישיבות, אברכים וכל אדם ששומר מצוות להתאחד נגד ליברמן, אם במעשים, אם בעצירה משפטית (אם אפשר) מחאה, תפילה וכל מה ששייך. הוא חייב להיות מנודה מהציבור. אני לא פרשן פוליטי ולא מתעסק בפוליטיקה, מה שמראה עד כמה זה חמור מה שקורה כאן כי אפילו לשטחי כמוני זה כואב", סיים טוקר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר