המסית עזר לעריקים

חשיפת הצביעות של ליברמן: דרישה לדיון מיוחד בכנסת

תחקיר 'הארץ' שחשף כי לשכתו של יו"ר ישראל ביתנו סייעה לעריקים - כולל מ'הפלג' - הדהימה את המערכת הפוליטית. כעת מגיעה הדרישה לזמן אותו לתת הסברים בכנסת (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ח"כ ליברמן (צילום ארכיון: פלאש 90)

ח"כ עמר בר-לב שיגר היום (שני) מכתב ליו"ר ועדת חוץ וביטחון בכנסת, ח"כ גבי אשכנזי, בדרישה לכנס את הוועדה לדיון ולזמן אליו את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ולקיים דיון בפרטי חשיפת עיתון 'הארץ' כי לשכתו העניקה פטור מצה"ל למאות חרדים, בעת שכיהן כשר הביטחון.

בר-לב, כיום חבר כנסת ב'העבודה-מרצ' ובעבר מבכירי מערכת הביטחון, מצטט תחילה את עיקרי התחקיר של הכתב אהרן רבינוביץ, לפיו בעת כהונת חבר הכנסת אביגדור ליברמן כשר הביטחון, סייעה לשכתו במתן פטורים ל"מאות עריקים מהחברה החרדית".

על פי החשיפה ב'הארץ', במהלך תקופת כהונת איווט במשרד הביטחון, הועסק בלשכתו יועץ לענייני חרדים ש"דאג ליצור מערך פטורים שסייע לבניהם של פוליטיקאים, אנשי עסקים ומקושרים אחרים".

"אותו יועץ קיבל אישור לקיים מגע ישיר, ובעצם בכך להורות, ישירות ליחידות צה"ליות האמונות על גיוס, מי מבין המקורבים לא ישרת את שירות החובה בצה"ל". החלק המדהים ביותר בתחקיר - החושף את צביעותו של ליברמן המסית בערבי בחירות נגד "החרדים המשתמטים" - היא העובדה כי לשכת אף אישרה מתן מאות פטורים ל...אנשי 'הפלג' הקיצונים.

הפגישה של ליברמן עם מנהיג 'הפלג' (באדיבות עמית סגל, חדשות 12)

בר-לב כותב: "החשיפה מצביעה על כך שבלשכתו של שר הביטחון פעלו ישירות למתן פטור גורף לחלק גדול מכוח האדם המחויב על פי חוק להתגייס במסגרת שירות חובה, ואי לכך, אני קורא לך לכנס את ועדת החו"ב בהקדם, ולדרוש מח"כ אביגדור ליברמן כי יתייצב לדיון לענות על שאלות בנושא ההטבות שחילקה לשכתו".

יצוין, כי הסיכוי שיו"ר הוועדה גבי אשכנזי ייעתר לדרישה ויכנס את הוועדה, קלוש למדי, בשל העובדה כי קיימת לכאורה ברית בין מפלגתו כחול לבן לבין ליברמן וישראל ביתנו, כדי לחבור לממשלה אחת לאחר הבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר