בחירות 2020

רון קובי אירח את ליברמן; הודיע שתומך בו

ראש עיריית טבריה המודח, רון קובי, הודיע על תמיכה ביו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן בבחירות הקרובות, למרות שאך לפני זמן קצר גידף אותו. אמש השניים נפגשו בחוג בית (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ליברמן וקובי, אמש (צילום מסך - מתוך הפיסבוק של רון קובי)

ראש עיריית טבריה המודח, רון קובי, הודיע הבוקר (רביעי) בחשבון הפייסבוק שלו על תמיכה ביו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן בבחירות הקרובות וזאת זמן קצר לאחר שגידף וקילל אותו.

אמש הגיע יו"ר 'ישראל ביתנו' לחוג בית עם פעילי המפלגה בעיר טבריה ולאחר מכן הגיע לחוג בית מצומצם עם מעט מתומכיו בביתו של ראש העיר רון קובי.

באופן חריג, בסביבת קובי ניסו להסתיר את המפגש, שלא הועבר בשידור חי בפייסבוק כפי שנהג לעשות במקרים דומים.

הכניסה לבית של קובי (צילום: "מקומי טבריה")

העיתונאי הטבריני שמעון כהן מ'מקומי טבריה', עקב אחרי ליברמן וגילה כי הוא צפוי להתארח בביתו של קובי. כהן עקב אחר רכבו של ליברמן ותיעד את האחרון נכנס לביתו של קובי בטבריה, לאחר מכן פורסם תיעוד מהמפגש בין ליברמן לקובי ופעיליו.

בראיון לאתר 'סרוגים' אמר רון קובי על יו"ר ישראל ביתנו: "ליברמן הוא נמר מקרטון אמרתי את זה כמה פעמים. מי ש20 שנה בפוליטיקה ולא עשה שום דבר ולא השאיר חותם עד עכשיו, ורק מדבר דיבורים ומספר שתוך 48 שעות יוריד את הנייה וכל מיני קשקושים.

"הוא חבר של אריה דרעי הוא מתואם איתו בהכול, בהרבה דברים, גם בקמפיין הקודם בשנת 2013 הוא עזר לאריה דרעי בטבריה. הבן אדם הזה לא אמין בעיניי".

ליברמן במפגש, אמש (מתוך הפייסבוק של רון קובי)

בבחירות סבב ב' עתרה מפלגת 'ישראל ביתנו' לוועדת הבחירות בדרישה לפסול את מפלגתו של רון קובי 'הימין החילוני'. בעתירה נטען כי מפלגתו של קובי אינה אלא מפלגת קש שנועדה לפגוע בישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן ולגזול ממנה קולות. עוד נטען כי השימוש בשם "הימין החילוני" עלול להטעות את המצביעים ולזכות אותה בקולות שלא יועדו לה, שכן מדובר ב"העתק הדבק" של סיסמת הבחירות של ליברמן בבחירות האחרונות.

בתגובה לעתירה טען רון קובי כי "זעקותיה" של ישראל ביתנו הן "זעקות של קוזאק נגזל ודמעותיה הן דמעות תנין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר