הזיג-זג של איווט

אחרי ששלח אותם לרמאללה: ליברמן מסרב לשלול ישיבה עם מרצ

לאחר כינה אותה מפלגה אנטי ישראלית ושלח אותם לרמאללה, יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן מציג זיג-זג מביך כאשר מסרב להכחיש כי ישב בממשלה יחד עם מרצ (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ליברמן וליברמן (צילום: פלאש 90)

הזיג זג של ליברמן: יו"ר 'ישראל ביתנו', אביגדור ליברמן, שרק לפני זמן קצר התבטא בחריפות נגד מפלגת מרצ, כינה אותה מפלגה אנטי ישראלית ושלח אותה לרמאללה, סירב הבוקר (רביעי) להכחיש בראיון ל'גלי צה"ל' כי הוא מתכוון לשבת בממשלה יחד עם מרצ.

תחילה נשאל ליברמן על דברי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בפתיחת הקמפיין של המפלגה, כי יש סיכום שליברמן ישב באותה קואליציה יחד עם 'כחול לבן', מרצ בתמיכת הרשימה המשותפת.

ליברמן השיב ואמר כי "דרעי נמצא בהיסטריה יחד עם ליצמן וגפני. הם מבינים לראשונה שהם יהיו מחוץ לקואליציה וינתקו אותם מהכספים. רצינו להדיח את גפני מראשות וועדת הכספים, הערבים מנעו את זה יחד עם כחול לבן".

ליברמן נשאל שוב ושוב על אפשרות שישב יחד עם מפלגת מרצ, וסירב להכחיש. "תמר זנדברג אמרה שממשלה אתך תהיה ממשלה טובה עם כחול לבן?", נשאל ליברמן, והגיב בהתחמקות: "נסיים את הבחירות ותהיה ממשלה, כל השאר תשאיר לי. אני לא חייב לפתוח את כל הקלפים".

ליברמן המסית הוסיף ואמר כי "צריך לעזור לחרדים אנחנו לא נגד החרדים. יש עסקנים חרדים שמנצלים את הציבור שלהם. הכפיה דתית הולכת ומשתוללת להשבית את השבת תרבות, זה טירוף מוחלט".

ליברמן נשאל שוב באשר לישיבה עם מרצ והגיב: "אני לא חייב לא לאשר ולא להכחיש רוצה להביא מקסימום מנדטים. קואליציה של נתניהו עם החרדים והרשימה המשותפת עומדת ליפול, וקואליציה בין נתניהו לחמאס אלו שתי קואליציות שעומדות ליפול".

- אמרת שמרצ מקומה ברמאללה...

ליברמן: "מי שצריך לשבת ברמאללה זה הרשימה המשותפת, תשמיע את טירופי השבחים בין גפני לאחמד טיבי".

רק מספר ימים קודם הבחירות האחרונות אמר ליברמן באולפן 'פגוש את העיתונות': "אני רוצה ממשלה עם כחול לבן ועם הליכוד, הרבה פחות מעניינת אותי שאלת ראשות הממשלה אלא איזו ממשלה תקום, האם זאת תהיה ממשלה של אחדות לאומית בלי חרדים, בלי משיחיים, בלי הרשימה המשותפת, בלי מרצ, זה מה שצריך".

בראיון אחר לרשת ב' אמר ליברמן: "מרצ מזמן לא מייצגת אינטרס ישראלי ולא שייכת למדינת ישראל. הם מייצגים אינטרס פלסטיני בכנסת ישראל".

מש"ס נמסר בתגובה: "אביגדור ליברמן הולך לקואליציה בראשות בני גנץ ביחד עם העבודה, מרץ ובתמיכת המפלגה הערבית המשותפת. לאחר אין ספור זגזוגים ולאחר שהוביל את ישראל פעם אחר פעם לבחירות ובזבוז מליארדים, החליט כעת ליברמן להקים ממשלה בתמיכת המפלגה הערבית המשותפת וכל השאר הם שקרים ועלילות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר