הטרנד הכי גדול באיפור לשנת 2020 הוא לא תכשיר איפור

מסתבר שיש דרך מצוינת להשיג מראה של ריסים מלאים וארוכים, בלי למרוח מסקרה או לעבור טיפולים יקרים: סרום ריסים, שמעניק ריסים ארוכים וסמיכים יותר למראה, תוך 4-6 שבועות (יופי)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כולנו מאד בעד לשדרג את עצמנו בעשור החדש, במיוחד כשמדובר ברענון תיק האיפור שלנו במוצרי יופי טובים יותר, נקיים יותר וכאלו שיגרמו לנו להראות עדיין אנחנו עצמנו, רק בגרסה הטובה ביותר. מגמה אחת שלכדה אותנו (ואת עינינו)? ריסים טבעיים אך דומיננטיים, למרות שלא נולדנו עם הגנים הנכונים.

ריסים אורגניים ונוצתיים הם הדבר הכי חם בעולם הביוטי וריסים ענקיים ומוגזמים יצאו רשמית מהמודה.

חושבות שמסקרה יכולה לעשות את העבודה? לא כל כך מהר, מכיוון שבלי הרמות, הדבקות והלחמות יקרות, הריסים המלאים אינם בהישג יד. עד עכשיו.

מסתבר שיש דרך מצוינת להשיג את המראה הנחשק: סרום ריסים, שבעצם מעניק לכן ריסים ארוכים וסמיכים יותר למראה, תוך ארבעה עד שישה שבועות. פשוט יש למרוח את הסרום פעם ביום לפני השינה על בסיס הריסים העליונים, בעזרת מברשת, מהפינה הפנימית של העין כלפי חוץ לאורך בסיס הריסים.

גולשת אחת מני רבות שהתנסתה בסרום ריסים של חברת "ראפיד לאש" מספרת: "קו הריסים שלי נראה כהה יותר ויותר והשערות פשוט נראו עבות יותר ובולטות יותר לאחר כחודש. בהחלט הקפדתי להשתמש בזה כל יום וזה השתלם מהר יותר ממה שחשבתי. הם בעצם נהפכו לורסיה טובה יותר של עצמם. אז עכשיו, כשאני נותנת להם סלסול מהיר ויוצאת מדלת הבית, זה נראה באופן מכוון ולא כביכול שכחתי למרוח מסקרה".

אם תחפשו אותנו, אנחנו בדואר, אוספות את סרום הריסים החדש שלנו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית