בכנס פעילים

נתניהו בטוח: "ש"ס ויהדות התורה מוצקות עם הליכוד"

ראש הממשלה תקף את התקשורת, שיבח את המפלגות החרדיות ואמר על יריבו הפוליטי: "בני גנץ היה רמטכ"ל. גם אהוד ברק היה. ראיתם איזה ראש ממשלה הוא היה?" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90. וידאו: דוברות הליכוד)

ראש הממשלה בנימין נתניהו עורך מדי ערב כנסים לקראת הבחירות. בכנס שערך הערב (רביעי) בעיר הרצליה תקף את יו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנץ תוך שהוא מחשבן כי אינו יכול להקים ממשלה בלי ''הרשימה המשותפת''.

תחילה התייחס לחברה בראשה עמד בני גנץ שקרסה לאחר תקופה: "גם לבני גנץ יש ניסיון כלכלי. הוא הקים חברה בשם המימד החמישי. הם עשו בלי מכרז הסכם עם המשטרה על חוזה של 50 מיליון שקל. לא ביבי לא חוקרים... הוא שלשל לכיס החברה 4 מיליון שקל".

"אתמול הוא אמר שהחברה לא פשטה את הרגל. הוא רק אמר שנפסקו ההשקעות ונגמר הכסף. אני מבין קצת בכלכלה, כשחברה מפסיקה לקבל כסף זה מריח כמו פשיטת רגל, נראה כמו פשיטת רגל, זה פשיטת רגל. זה מה שיקרה לכלכלה שלנו אם חלילה הוא ינצח".

נתניהו הביא בפני הפעילים את החשבון לפיו בני גנץ לא יכול להקים ממשלה בלי הרשימה המשותפת: "הוא מנסה להסתיר מכם ומהציבור בישראל את החשבון הפשוט שאומר כי הוא לא יכול להקים ממשלה. לגנץ אין ממשלה. הוא מקבל בכל הסקרים 34 מנדטים אני לארג' שיקבלו 36. תוסיפו עוד 10 מנדטים של מרצ-פרץ, 46. תוסיפו עוד 7 של ליברמן הוא חבר לשמאל הוא רוצה להפיל אותנו. ביחד זה 53 מנדטים. כדי להגיע ל-61 הוא צריך עוד 10 מנדטים".

"יש רק שתי אפשרויות, או ממשלה שתלויה באחמד טיבי, או שהולכים לבחירות רביעיות. זה או ממשלה שתלויה בטיבי. או שנותנים לנו הרבה יותר קולות". נתניהו הוסיף: "המרחק שלנו הוא לא גדול. אנחנו צריכים שניים שלושה מנדטים כדי לקבל 61".

בהמשך עבר ראש הממשלה לתקוף את התקשורת ושיבח את המפלגות החרדיות: "ערוץ 12 שמעו שאנחנו חושפים את הבלוף הם עשו כתבות כי לגנץ יש ממשלה. אחד מהם שמתחזה להיות ימני אמר יש לנו מגעים בתוך הקואליציה. ש"ס אמרו אנחנו מוצקים עם הליכוד ונתניהו. יהדות התורה אמרו אנחנו מוצקים עם הליכוד ונתניהו. אפילו אם היו לוקחים חצי של מפלגה אחת זה לא מספיק אין לו ממשלה. או שיש לו את טיבי או שהולכים לבחירות רביעיות".

"לבני גנץ יש זכויות, היה רמטכ"ל. גם אהוד ברק היה רמטכ"ל. ראיתם איזה ראש ממשלה הוא היה? קשה להיות ראש ממשלת ישראל. זה קודם כל לדעת להגיד "לא". צריך לעמוד בלחצים קשים מבית ומחוץ, ובלי פלטפורמר. בני גנץ חמוד אבל הוא לא מנהיג".

"הבאנו את תוכנית המאה. נקבל הכרה אמריקנית בריבונות ישראל בבקעת הירדן ובכל היישובים ביהודה ושומרון. זה הישג אדיר. עבדתי על זה שנים. זה מהפך היסטורי. אף אחד לא יעקור אותנו מארצנו. אף לא אדם אחד. אנחנו עושים שלום מתוך עוצמה ויש התקרבות גדולה בין ישראל לבין מדינות בעולם הערבי, הלוואי ויכולתי לספר לכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר