יוצאים מהקופסא

מתכוננים לסופ"ש סוער: 7 דרכים מקוריות לחמם את הבית

כשהטמפרטורות צונחות וסופות משתוללות בחוץ, נעשה הכל כדי לחמם את הבית: מהחלפת חלונות ישנים, הגברת הבידוד ועד כמובן, הדלקת התנור. אך יש דרכים פשוטות יותר להתגבר על הכפור (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

התחזית לימים הקרובים: קור עז וגשם זלעפות. אז כאשר הטמפרטורות צונחות וסופות משתוללות שם בחוץ, נעשה הכל כדי לחמם את הבית פנימה: מהחלפת חלונות ישנים, הגברת הבידוד ועד כמובן, איך לא, הדלקת התנור או המזגן. אבל יש דרכים פשוטות יותר, אך עם זאת מקוריות, שבאמצעותן תוכלו להתגבר על הכפור שבא לבקר בארבעת הקירות שלכם. הנה 7 כאלו:

1. השתמשו בשטיחים

שטיחים לא משמשים רק כאביזר נוי, הם גם עושים עבודה מעולה בשמירה על כפות רגליים חמות וכידוע, כפות רגליים חמות משפיעות על חום הגוף כולו.

2. נקו את הפילטרים

זהו הגורם השכיח ביותר לבעיות חימום (וקירור). פתחו את חזית המזגן, הוציאו את המסננים, שטפו אותם היטב כדי להיפטר מכל חלקיקי האבק, השיבו אותם למקומם והבעיה תעלם.

3. הצטיידו בבקבוק מים חמים

נמאס לכם להיכנס למיטה קפואה בלילה וחוששים מהסכנות הטמונות בסדין חימום? מלאו בקבוק מים חמים (במים לוהטים, כמובן!) והניחו אותו בקצה המיטה, מתחת לשמיכה. הוא יעזור לשמור על כפות רגליים חמימות.

4. תנו לשמש לזרוח

בימים שמשיים, הסיטו את הווילונות ותנו לאור השמש לחדור פנימה. הקרניים יעזרו לכם להתחמם, אפילו מעט.

5. הסיטו את הווילונות

אם אתם פותחים את הווילונות כדי לתת לשמש לזרוח במהלך היום, סגרו אותם בלילה. זה יעזור לכם ללכוד את החום בביתכם ואם אין ברשותכם ווילונות בכלל, אולי הגיעה העת לרכוש כמה.

6. השאירו את דלת תנור האפייה פתוחה

כשאתם מסיימים לאפות ומכבים את התנור, השאירו את דלתו פתוחה. החום יזרום למטבח ויסייע בחימום החדר. כמובן, אל תעשו זאת לעולם אם יש לכם ילדים שמתרוצצים, אורחים או קשישים, אלא אם כן יש באפשרותכם לסגור הרמטית את המטבח.

7. בנו מדף מעל התנור

אם יש לכם שטח קיר פתוח מספיק, הניחו מדף צף מעל הרדיאטור, כדי למנוע מהאוויר החם לעלות כלפי מעלה מהר מדי. רק היזהרו שלא להניח מאום על המדף אשר עלול להיפגע מהאש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר