בניגוד למשטרה

אח המחבל מירושלים: הוא הסגיר את עצמו

מעצרו של המחבל שדרס חיילים בליל חמישי בירושלים הוארך בעשרה ימים. אח המחבל טוען כי בניגוד להודעת המשטרה על מעצר אחרי מרדף המחבל הסגיר את עצמו (צבא וביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בדיון להארכת מעצרו של המחבל הדורס מירושלים טוענת משפחתו של המחבל, כי מדובר בתאונת דרכים בלבד של 'פגע וברח'. לטענתם, העובדה שהוא הסגיר את עצמו למשטרה מוכיחה את זה. מעצרו הוארך בינתיים בעשרה ימים.

לטענת אחיו של המחבל חאלד אל-טורמאן בן ה-24, הוא בעצמו הביא אותו לתחנת המשטרה כדי שיסגיר את עצמו בניגוד להודעת המשטרה על מעצר המחבל בצומת גוש עציון לאחר מרדף.

האח טוען כי מדובר בתאונת דרכים בלבד שהסתבכה בשל חששו כי החיילים יירו בו כי יחשבו שמדובר בפיגוע, "הייתה לו תאונה, בעיה בהגה והוא נבהל וברח כי פחד", טוענת המשפחה.

כזכור, אתמול נמסר מהמשטרה כי לוחמי הימ"מ של משמר הגבול - היחידה ללוחמה בטרור של משטרת ישראל, וחיילי צה"ל, עצרו את המחבל שביצע לפנות בוקר את פיגוע הדריסה בירושלים. מדובר בבן 24 משכונת א-טור שבמזרח העיר, אדם ללא רקע ביטחוני מוקדם כלשהו.

"לאחר מאמץ מבצעי ומודיעיני נרחב בשיתוף כוהב"ט, השב"כ ויחידות מיוחדות נוספות, עצרו הכוחות לפני זמן קצר, את המחבל מפיגוע הדריסה אתמול בירושלים. המחבל שנעצר בצומת הגוש הועבר לחקירת כוחות הביטחון", נאמר בהודעה.

מהמשטרה נמסר, כי "לאחר מאמץ מבצעי ומודיעיני נרחב של צה״ל בשיתוף השב"כ, לוחמי הימ"מ של משטרת ישראל ויחידות מיוחדות נוספות, עצרו הכוחות לפני זמן קצר את המחבל שביצע את פיגוע הדריסה היום לפנות בוקר בירושלים. המחבל הועבר לחקירת כוחות הביטחון. כוחות הביטחון ימשיכו לפעול לשמירה על הביטחון במרחב ויפעלו לסיכול ניסיונות פיגוע וללכידת מחבלים".

כזכור, בליל חמישי, המחבל האיץ את רכבו לעבר לוחמי צה"ל, פגע בהם ופצע את אחד החיילים באורח קשה. 13 חיילים נוספים נפצעו באורח קל, תשעה מתוכם כבר שוחררו מבתי החולים.

לאחר מכן הצליח המחבל להימלט מהמקום, מבלי שנורו לעברו יריות. חלק מהחיילים הצליחו להכניס מחסניות לכלי הנשק ואף ניסו לרדוף אחריו, אך הוא נמלט במהירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר