סוער במליאה

חברי 'כחול לבן' יצאו, בנאומו של שר הביטחון: "תברחו"

המצב הביטחוני המחמיר בישובי הדרום, הנתונים למתקפות בלתי פוסקות מצד ארגוני הטרור בעזה, עמד במרכז דיון סוער במליאת הכנסת, שבשיאו 'הוחרם' נאומו של השר בנט (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
'כחול לבן' יצאו; שר הביטחון זעם (צילום: ערוץ הכנסת. תמונות: Yonatan Sindel/FLASH90)

על פי דרישת חברי הכנסת מהאופוזיציה, הכנסת מקיימת היום (שני) דיון מיוחד בעקבות המצב הביטחוני בערי הדרום בכלל ובישובי עוטף עזה בפרט.

בנאומו בדיון, תקף יו"ר כחול לבן בני גנץ את התנהלותו של ראש הממשלה נתניהו, וטען כי תושבי הדרום משעממים אותו.

"הפכת את עוטף עזה לחוטף עזה. אתה מבטיח הבטחות ללא כיסוי, בעוד ילדי הדרום סובלים מסיוטים. הצבע האדום לא מזיז לך. תושבי הדרום משעממים אותך. אתה יו"ר הבלוק או ראש ממשלת ישראל?", תהה גנץ.

לאחר נאומו, יצאו כל חברי סיעת כחול לבן מהמליאה, על פי קריאתו של גנץ, שהודיע כי חבריו ימשיכו את הדיון על עוטף עזה, אחרי נאומו של בנט.

שר הביטחון בנט, שעלה באותו הזמן לדוכן על מנת להשיב להצעה לסדר היום מטעם הממשלה, תקף את כחול לבן, ובמיוחד את ראשי המפלגה.

"בני גנץ, בוגי יעלון; לאן אתם בורחים, ממה אתם מפחדים? תמשיכו לברוח. פחדנים", אמר.

בנט הוסיף לתקוף: "50 יום (במבצע צוק איתן. א.ר.) לא ידעתם לטפל במנהרות, אז אתם תטפלו בבלונים? לא ייאמן. האנשים שלא הצליחו לעצור 4,594 רקטות על תושבי עוטף עזה ,מעזים להטיף לי איך לטפל בבלונים? כשאני נלחמתי נגדם, בוגי וגנץ, שהיססו וגמגמו והיו נבוכים ולא ידעו מה לעשות, אז הם ברחו - אני טיפלתי. אתם תמשיכו להסס ולצעוק. אני רוצה לתת נתונים, מה היה, וגם נטפל. עשרה שבועות בתפקיד, אחרי 20 שנה של כישלונות שלכם ושל אחרים, נטפל גם בזה. קצת ענווה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר