באותו יום

מלך זילברשלג סיים בצה"ל ופרש מהתאגיד: "כמו שידוכים"

אושיית הרשת החרדית הודיע היום כי הוא מסיים את שירותו הצבאי במחלקת הניו מדיה של דובר צה"ל, ובמקביל הוא פורש מתאגיד השידור: 'זה כמו שידוכים', הגיב לכיכר השבת (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: סטודיו מאיסה)

אושיית הרשת החרדית מלך זילברשלג, סיים היום (שני) את שירותו הצבאי במחלקת הניו מדיה של דובר צה"ל לאחר כשנתיים.

במקביל הודיע זילברשלג על פרישה מעבודתו בתאגיד השידור הישראלי 'כאן 11' שבו עבד במחלקת הדיגטל של הערוץ. באישור חריג שהונפק עבורו מדובר צה"ל הוא המשיך לעבוד בתאגיד בשנתיים האחרונות במקביל להיותו חייל.

בעבודתו בכאן, מלך זילברשלג, הידוע בסגנונו ההומוריסטי והצבעוני, צילם סרטונים ל-כאן תאגיד השידור הישראלי שזכו לחשיפה של עשרות מיליוני צופים.

כזכור, זילברשלג עבר לא מעט ועדות רפואיות בצה"ל, שנצרכו עקב מחלה גנטית משפחתית, שבסיומן הוחלט כי הכוכב בן ה-21 יתגייס לחטיבת דובר צה"ל. כאמור היום סיים את שירותו הצבאי והחליט לפרוש מהתאגיד.

בפוסט פרידה שפרסם היום זילברשלג בחשבון האינסטגרם שלו הוא כתב כך: "אמאל'ה! מסיים היום שני פרקים מאוד משמעותיים ויפים בחיי. האחד שהיה לי חדר לידה למקצוע שאני אוהב והשני היה לי דלת לישראליות ולשפה שלא הייתי מבין לולי הדלת הזו".

על הפרישה מתאגיד השידור הישראלי כתב: "תודה ענקית לאלעד טנא הסמנכ"ל והאבא של הדבר הכי טוב שקרה בישראל מזה שנים רבות 'כאן דיגיטל' ולידיו הימניות - מיה זיו סילבר, מתן דרורי ונדב אמבון שצעדו איתי יד ביד לכל אורך השטויות שלי ומעבר. תודה לרמטכ"ל אלדד קובלנץ על האמון והאמונה בי מתחילת הדרך. זו הייתה החלטה לא פשוטה שהגיעה אחרי המון לבטים אבל בחיים ווי ניד טו מוב הלאה".

סרטון של מלך ב'כאן' (באדיבות: כאן, תאגיד השידור הישראלי )

על סיום שירותו הצבאי בצה"ל כתב: "תודה לדובר צה''ל תא"ל במיל' רונן מנליס על הסיוע בהליך גיוס לא פשוט ושיבוץ סופר פורץ דרך בעיניי. תודה לכם על שסבלתם אותי, עוד תזדקקו ליכולת הזאת בתקווה לכמה שיותר שנים. ותכל'ס תכל'ס תודה לטאטע שבשמיים שנתן לי כמה שנים עמוסות, מייגעות ומספקות ועם נבחר של מוזרים שאשכרה צופים בכאבי הבטן שלי. יס, ממשיכים הלאה, בכל הכוח. תעקבו אה?!".

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר מלך זילברשלג: "עזבתי את התאגיד ואני מתקדם הלאה, כמובן שאני נשאר בתחום התקשורת ואמשיך לעשות דברים חדשים ומעניינים - יש לי הרבה הצעות וכיוונים ואני בוחן אותם, זה כמו שידוכים ואני מסנן ומדלל אותם", הוא אומר בחיוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר