ישרת גם חילונים

יוזמה חדשה: החרדים יפעילו קווים פרטיים בבית שמש

התושבים החרדים בבית שמש, שבעים מהבטחות חוזרות ונשנות לפתור את המצוקה שלהם; בהחלטה נועזת החליטו התושבים לפתוח מערך ייחודי של קווי אוטובוס אלטרנטיביים (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90, Uri Lenz)

לאחר ששבעו מהבטחות, התושבים בבית שמש הולכים לקרת צעד נועז; יקימו מערך של קווים אלטרנטיביים שיהוו חלופה ראויה, לקווים המאושרים ע"י משרד התחבורה, חברי הוועד נפגשו עם מנכ"לית העירייה.

לצורך יישום ההחלטה, נפגשו חברי המאבק עם מנכ"לית העירייה מירה מינס בניסיון לקדם את שיתוף הפעולה בין הצדדים. בפגישה נכחו גם: רפי פרלשטיין יועץ ראש העיר, רחלי בן שטרית מנהלת מחלקת פניות הציבור, אורי צ'סטר מנהל תחום תח"צ.

עוד בנושא מעקב 'כיכר' על התחבורה בבית שמש >>>

במהלך הפגישה בישרה המנכ"לית על החלטת ראש העיר עליזה בלוך להקים פורום תכנון מיוחד, בו ייטלו חלק מובילי המאבק והתושבים, על מנת להביא לידי ביטוי במכרז שעתיד לצאת את הצרכים המלאים של התושבים.

הרציונל מאחורי המהלך: לגבש מערך חדש שלוקח בחשבון את כל המאפיינים הייחודיים של העיר, לרבות הגידול העתידי שלה.

בינתיים הבהירה המנכ"לית כי העירייה מגבה לחלוטין את דרישות חברי מטה המאבק, בדגש על הדרישה לתוספות שירות מידיות למערך התחבורה הציבורית העירונית והבינעירונית בעיר.

נתניהו מתחייב לפני כשבוע לפתור את מצוקת התחבורה בבית שמש

חברי וועד הפעולה ונציגי מטה המאבק במצוקת התחבורה בעיר אומרים: משרד התחבורה החליט לזלזל בתושבי העיר בית שמש ולא לאשר תוספות שירות למרות שהם מבינים שלתושבים יש עוד שנים לסבול ממחסור חמור בקווים ואוטובוסים.

נתן רובינשטיין ממובילי המאבק אומר ל'כיכר השבת': "רק בחודש האחרון אישר משרד התחבורה תוספות שירות במספר ערים ברחבי הארץ ובבית שמש באופן אבסורדי בחרו שלא לאשר עוד קווים, למרות ידיעתם שבית שמש היא הסובלת העיקרית מכל שאר הערים. לתושבים נמאס לסבול ואנו נערכים לתכנון תכנית אלטרנטיבית של קווים פרטיים שייתנו מענה לתושבים בתוך העיר ומחוצה לה".

תחקיר "כיכר השבת" מתעד: כאוס תחבורתי לאלפי חרדים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר