"הודו להשם!"

האצנית ביטי דויטש ניצחה בחצי מרתון במיאמי

היששג אישי ומקצועי מרשים לאצנית ברכה דויטש, אישה חרדית מירושלים, לאחר שהגיעה למקום הראשון בקטגוריית הנשים בחצי מרתון מיאמי - תחרות ריצה נחשבת מאוד (מעניין)

דויטש, במרתון אתמול (צילום: מתוך Rockland is One בפייסבוק)

ברכה (ביטי) דויטש, אישה חרדית מירושלים, זכתה אתמול (שני) בחצי מרתון שהתקיים בעיר מיאמי, במדינת פלורידה שבארצות הברית.

דויטש, שהשתתפה במרתון הנחשב, הגיעה למקום הראשון בקטגוריית הנשים. בעקבות השתתפותה, הוגש השנה, לראשונה, אוכל כשר למהדרין, לפני ואחרי המרתון, למי שביקש אותו - כך לפי כך דיווח באתר The miami herald.

האצנית הוותיקה השתתפה במרתון במיאמי במטרה לעורר מודעות וכך לאסוף תרומות ל'בית דניאלה', ארגון צדקה לילדים המתמודדים עם מחלות. דויטש אף השפיעה על עוד נשים חרדיות, ו-54 אנשים רצו יחד איתה במרתון, תחת הכותרת"רצים עבור איצי" - הרב איצי הורביץ מלוס אנג'לס, שחולה במחלת ה-ALS.

בשיחת טלפון, דקות לאחר ניצחונה, נשמעה ביטי אומרת לבעלה: "היי, זו אשתך. ניצחתי! אמנם הזמן לקו הסיום לא היה נהדר, אבל זה היה קשה - בגלל הרוחות".

לאחר ניצחונה (צילום: מתוך פייסבוק)

בפוסט שפרסמה בדף הפייסבוק שלה כתבה דויטש: "אני לא יכולה ללכת לישון מבלי להביע את הודיתי, 'הודו לה' כי טוב'; הגעתי למקום הראשון בחצי המרתון של מיאמי בזמן של 1:16:49. תודה לך ה' שנתת לי את את ההזדמנות לעמוד על הפודיום ב'מרתון מיאמי', ולייצג בגאווה את ישראל והעם היהודי".

כזכור, כפי שדווח בעבר ב'כיכר השבת', דויטש (28), נשואה ואם לחמישה ילדים, מתגוררת בשכונת הר נוף בירושלים, אליה עלתה לפני מספר שנים מארצות הברית.

ברזומה המקצועי שלה רשומים כבר לא מעט ניצחונות במרתונים בישראל, בהם 'מרתון ירושלים' שבסיומו קיבלה את מדליית הניצחון, לאחר שהגיעה למקום הראשון מבין הנשים הישראליות שהשתתפו בו.

דויטש, במרתון ירושלים (צילום: מתוך פייסבוק)

לפני כשנה עשתה דויטש היסטוריה, כשהיתה לחרדית הראשונה שניצחה בתחרות אתלטיקה בינלאומית. לפני כחודשיים היא צורפה לסגל האולימפי לשנת 2020 בענף המרתון, אך לאחר שהוברר לה שתחרות הריצה תתקיים בשבת, החליטה כמובן לבטל את השתתפותה. בפוסט שפרסמה בפייסבוק כתבה אז: "החיים לא תמיד עוסקים בתוצאות, לפעמים המסע הוא לא פחות חשוב ואני כאן בשביל המסע, אך אני לא אשתתף בתחרות שתיערך בשבת, אמשיך לייצג בגאווה את ישראל ואת הערכים שלי כשאשה יהודיה, דתית וספורטאית מקצוענית".

בראיון שהעניקה בעבר ל'כיכר השבת' סיפרה דויטש: "זו ממש מתנה מהקב"ה. הוא נותן לנו את כל הכישורים והיכולות. כל מה שהשגתי, זה רק בעזרתו. הכל סייעתא דשמיא. ההרגשה בכל פעם מדהימה אותי מחדש, אבל מה שבולט בשבילי באופן אישי - היא ההרגשה שהקדוש ברוך הוא מלווה אותי בכל צעד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר