"אני איש ימין"

בנט למקורביו: "אין שום סיכוי שנלך עם גנץ"

בניגוד להאשמות שמפזר לעברו ראש הממשלה נתניהו, יו"ר 'ימינה', השר נפתלי בנט, מבהיר בשיחות סגורות "אני איש ימין, לא אהיה זה שישתמשו בו כדי להוריד את נתניהו" (פוליטי)

בנט (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר 'ימינה', שר הביטחון נפתלי בנט התבטא לאחרונה בשיחות סגורות עם מקורביו כי "אין שום סיכוי שנלך עם בני גנץ", כך מפרסם הבוקר (רביעי) הכתב הפוליטי של 'ישראל היום', יהודה שלזינגר.

בנט, מואשם כמעט מדי ערב בכנסי הבחירות שעורך ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי הוא ואיילת שקד עשויים לחבור ל'כחול לבן' ולבני גנץ לאחר הבחירות.

נתניהו אף רמז באחד הכנסים כי כדי למנוע חבירה שכזו מינה את בנט לתפקיד שר הביטחון.

"אני איש ימין. נקודה", הצהיר בנט, לפי הדיווח ב'ישראל היום', "לא איש מרכז, לא חצי ימין. כל תפיסת העולם של כחול לבן נובעת מהדעות של עפר שלח, שמשפיע על יאיר לפיד, שמשפיע על כחול לבן. שיתוף פעולה כזה נועד לכישלון. לא משהו שיכול להחזיק מעמד".

לדבריו, גם אם בכחול לבן יבטיחו לו את תפקיד שר הביטחון - הוא לא יצטרף אליהם: "לא אהיה זה שישתמשו בו כדי להוריד את נתניהו מהבמה, להוציא אותו מהחיים הפוליטיים, ואז לך תדע מה יקרה. זה לא יקרה".

בנט חושש מבחירות רביעיות, אך יש לו פתרון: "אני מאמין שאם יהיו חסרים רק שלושה או ארבעה מנדטים, ניתן יהיה 'לגרד' שותפים מהצד השני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר