בהלת הנגיף

האם הקורונה בנסיגה? דיווחים מעודדים בסין

על פי הדיווחים הרשמיים של סין, ביממה האחרונה ישנה ירידה במספר הנדבקים בנגיף. זה היום השני ברציפות שמספרי הנדבקים יורדים, וישנה תקווה כי הנגיף מתחיל לסגת (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
סינים ממתינים לבדיקה (צילום: שאטרסטוק)

הסינים מדווחים כידי יום על מצבה של מגפת הקורונה, או בשמה החדש COVID-19, ועל פי הדיווח כעת (רביעי), זו היממה עם מספר הנדבקים הנמוך ביותר מזה כשבועיים.

ביממה האחרונה אובחנו עוד 2,015 חולים בקורונה ועוד 97 נספו מהמחלה. מספר הנדבקים הכולל בסין מהמחלה עומד על 44,653 בני אדם ומספר המתים על 1,113.

אך כאמור, על פי הדיווחים הסינים, זה היום השני ברציפות שבו נרשמה ירידה במספר הנדבקים החדשים בנגיף דבר שמעורר תקווה בקרב הסינים כי התפרצות הקורונה מתחילה כעת לסגת אט אט.

חיטוי מבנים בסין

באונייה "נסיכת היהלום" הנמצאת בסגר בנמל יוקוהאמה ביפן ועליה 3,700 נוסעים ואנשי צוות, בהם 15 נוסעים ישראלים, אובחנו אתמול עוד 39 נדבקים בנגיף, ובכך הגיע מספר הנדבקים שזוהו עד כה על האונייה ל-175. ככל הידוע, שום ישראלי שנמצא עליה לא נדבק. כעת טוענים הנוסעים כי עצם השארתם בספינה מסייעת להדבקתם במחלה וכי יש לאפשר להם לצאת ולשהות בבידוד מסודר ומקצועי.

אתמול הכריז ארגון הבריאות העולמי על השם הרשמי שנבחר לנגיף הקורונה מסין – COVID-19. האותיות CO מסמנות "קורונה"; VI מסמנות "וירוס"; D מסמנת desease (מחלה); והמספר 19 מסמן את שנת 2019, השנה שממש בסופה אובחנו הנדבקים הראשונים בנגיף.

כעת ישנו גם חשש שהנגיף מועבר באמצעות הצנרת. בהונג קונג נדבקו ארבעה בני אדם מהנגיף כשהם חולקים את אותה הצנרת ותושבי הבניין כולו הושמו בבידוד מחשש להדבקה במחלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר