תאונה קטלנית

טרגדיה: בחור חרדי שרכב על קורקינט חשמלי נהרג בתאונה

בבית החולים נקבע מותו של הבחור החרדי שנפצע באורח אנוש לאחר שנפגע ממשאית בעת שרכב על קורקינט חשמלי בעיר תל אביב • "שכב מחוסר הכרה על מעבר החציה" (ארץ)

(צילום: דוברות ארגון הצלה)

טרגדיה בעיר תל אביב: בחור כבן 13 נהרג היום (רביעי) בתאונת דרכים לאחר שנפגע ממשאית בעת שרכב על קורקינט חשמלי.

כוננים ופראמדיקים שהגיעו לזירת התאונה ראו אותו במצב אנוש, והחלו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות, תוך כדי פינוי לבית החולים - אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

אריה גולדברג ועמית סיני חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "כשהגענו למקום נתקלנו בילד שסובל מפגיעה רב מערכתית לאחר שלדברי עוברי אורח נסע על קורקינט חשמלי ונפגע ממשאית. ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא הועלה לניידת טיפול נמרץ תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

חובש בכיר רכוב על אופנוע הצלה, אלחנן מאמן סיפר: "איתרתי זירה קשה. על פסי מעבר החצייה שכב נער כבן 14 מחוסר הכרה לאחר שככה"נ נפגע ממשאית בעת שרכב על קורקינט חשמלי".

זק"א תל אביב

חובשי רפואת חירום על אופנועי מד"א שלמה לוי ויוסף נהון הוסיפו: "ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה תוך כדי שאנחנו נלחמים על חייו, העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במהירות לבית החולים, כשמצבו אנוש".

מזק"א תל אביב נמסר: "נער כבן 13 נהרג אחר הצהריים בתאונת דרכים בדרך משה דיין בתל אביב לאחר שנפגע ממשאית בטון בעת שרכב על קורקינט חשמלי".

"המתנדבים מטפלים בכבוד המת ומסייעים למשפחה בעריכת הלווייה והקבורה ועומדים לצד המשפחה בשעות הקשות. אך כאמור, למרות מאמצי ההחייאה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הבחור, שרק לאחרונה חגג את בר המצווה שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר