הטרגדיה בתל אביב

המלמד, נפרד מדניאל ז"ל: "למד בהתמדה רבה; לא מעכל"

"אתמול היה חלק מהכיתה והיום הוא כבר לא יהיה; מפחיד ממש", כך נפרד הרב שמעון לוי, מתלמידו דניאל כהן ז"ל בעצב רב • החקירה העלתה כי השתמש בפרטי אדם אחר לשכירת הקורקינט (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
דניאל כהן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

ביום שאחרי מותו הטרגי של הנער דניאל כהן ז"ל, שלושה חודשים בלבד אחרי שחגג בר מצווה, לאחר שנפגע ממשאית בעת שרכב על קורקינט חשמלי בעיר תל אביב, בתלמוד התורה בו למד מתקשים לעכל.

הרב שמעון לוי, המלמד בתלמוד תורה 'פיתוחי חותם' סיפר היום (חמישי) בשיחה עם 'כיכר השבת' על רגעיו האחרונים של דניאל ז"ל.

"אני מלמד בשעות אחר הצהרים. אתמול, בשעה האחרונה לפני סיום הלימודים, בשעה 15:30, הגיע אלי דניאל ז"ל ואמר לי 'הרב, אני רוצה לעזור לך לקחת את הדברים שלך לכיתה', ואכן נתתי לו לעזור לי עם הדברים להעביר לכיתה".

המלמד המשיך, "הוא למד מאוד מאוד יפה, ובסיום הלימודים ממש כמה שעות לפני שהוא נהרג, הוא ביקש ממני ממתק, נתתי לו. הוא ביקש עוד אחד ונתתי לו בחפץ לב".

"לאחר מכן ערכתי הגרלה בכיתה על עוד ממתק ודניאל זכה בהגרלה וקיבל ממתק שלישי. מצמרר אותי שזה הדבר האחרון שנכנס לפיו לפני התאונה הקטלנית".

רגע התאונה (צילום: מצלמות אבטחה)

הרב לוי ספד לתלמידו האהוב: "הוא ילד מיוחד מאוד ותמיד למד בהתמדה רבה. למדנו אתמול כל מיני ביאורי מילים והוא ידע והקשיב".

גם בחלוף שעות מהתאונה הקשה, הרב לוי מתקשה לעכל. "לא מצליח לעכל את הבשורה הזו, רק אתמול הוא היה חלק מהכיתה שלנו והיום הוא כבר לא יהיה מפחיד ממש".

בתלמוד התורה נערכים כיצד להחזיר את הילדים למסלול אחרי האסון הנוראי. "היום המחנך יסביר לילדים בכיתה על הטרגדיה הנוראה", מעדכן הרב לוי.

בתוך כך, חקירה ראשונית העלתה כי ככל הנראה, דניאל הצליח לשכור את הקורקינט, למרות גילו הצעיר, בעזרת שימוש עם פרטים של אדם אחר.

נהג המשאית שפגע בו, הובא לזירת התאונה הקטלנית שם ביצע שחזור. לאחר שנחקר על ידי בוחני התנועה בזירת האסון שוחרר הנהג לביתו בתנאים מגבילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר