הסערה חשפה

חילי סורוצקין עדיין מקפיד על הנחת תפילין

אשת התקשורת קורין גדעון, הנאבקת לאחרונה נגד הרצון לפגוע בדוכני הנחות התפילין בתל אביב, חשפה כי בעלה חילי סורוצקין - שבא מבית חרדי - מניח תפילין מדי יום ביומו (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
סורוצקין, עטוף בטלית וענוד בתפילין (צילום: מתוך אינסטגרם)

סערת דוכני התפילין: מגישת הטלוויזיה קורין גדעון חשפה היום (שני) בפוסט מרגש, כי בעלה איש העסקים חילי סורוצקין - חרדי בעברו - מניח תפילין מדי יום.

סורוצקין, שגדל במשפחה חרדית, ומסתובב כיום רבות ברחבי העולם לרגל עסקיו, מקפיד כך מתברר לא להיות חלילה 'קרקפתא דלא מנח תפילין', בכל מקום בו הוא שוהה.

"התמונה הזאת צולמה ביוון לפני חצי שנה", כתבה קורין גדעון בפייסבוק, לצד תמונת בעלה עם תפילין, "כי חילי לוקח את התפילין שלו לכל מקום. וגם מי שלא לוקח את התפילין שלו לכל מקום, יצא לו בטח להניח פעם, או פעמיים בחיים שלו. לפעמים אפילו בדוכן של חב"ד, רחמנא ליצלן כשהוא הרגיש שבא לו להתחבר קצת ליהדות שלו, לא עלינו, או סתם כי זרם לו להיענות לחב"דניקים המתוקים".

בני הזוג, עם ההורים סורוצקין (צילומסך: אינסטגרם)

גדעון הוסיפה בכעס: "החייכנים מהדוכנים מתוארים כ'כופים על ילדים להניח תפילין מחוץ לבתי הספר'. וואו. אנחנו מאבדים את הצפון. יש סכנות אמיתיות שאורבות לילדים האלה, והתפילין לא ברשימה הזו".

"האמת, באמת באמת, לא חשבתי שתמונה כל כך תמימה של טקס, שעושים בעם שלנו כבר אלפי שנים, תבטא מחלוקת ציבורית כמו זאת שהתעוררה בשבוע שעבר. וזה בעיקר עצוב", סיימה קורין גדעון.

גדעון זועמת (צילום: מתוך אינסטגרם, מנדי הכטמן, פלאש 90)

יצוין, כי אשת התקשורת, שמנהלת עם בעלה אורח חיים מסורתי, גורמת בימים האחרונים לקידוש השם גדול, כאשר היא מעודדת כל העת, ב'סטורי' שלה ברשתות החברתיות, את מניחי התפילין, ורבים בעקבותיה משתפים תמונות שלהם עם תפילין, תחת ההאשטג #להיותעםחופשיבארצנו.

כל זה בא כמובן על רקע הדיווחים כי בעיריית תל אביב אוסרים הצבת דוכני תפילה סמוך למוסדות חינוך בעיר, כשסגן ראש העיר ראובן לדיאנסקי אף כינה פעילות שכזו כלא פחות מ"מיסיונרית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר