אצלכם בתיבות הדואר!

קטלוג הגרלת המאה של "מעיין הישועות – ר' ישעיהלע'ס גאסט הויז" על דירה ענקית באשדוד!

בימים אלו השיקו בארגון מוסדות מעיין הישועות – ר' ישעיהלע'ס גאסט הויז את הגרלת הענק על דירת 4 חדרים במרכז העיר אשדוד למען הצלת ארגון החסד הגדול הפועל בצמידות לציון הקדוש רבי ישעיל'ה מקערעסטיר זיע"א . במסגרת הגרלת הענק שלא הייתה עד כה בציבור החרדי, תוגרל דירה חדשה מהקבלן, במרכז הארץ – במרכז החרדי הפועם של העיר אשדוד (הגרלה)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

בשלב הראשון והמקדים של 'הגרלת המאה' תתקיים הגרלת בונוס מיוחדת על סכום ענק של 24,000 ₪ לקניות ברשת יש חסד הפרוסה ברחבי הארץ, וזאת לאור היענות נדיבה מצד מנהלי הרשת למען התורמים. הגרלת הבונוס מיועדת אך ורק למזדרזים להצטרף עד יום שלישי ל' שבט,

כמו כן בהגרלת המאה, כל רוכש זכאי גם למתנה ללא הגרלה! ובין יתר המתנות: נופש משפחתי ברשת המלונות 'צפורי קלאס', צפורי בכנרת וצפורי בכפר/חפץ חיים. באדיבות מנהל הרשת הרב אלי צפורי שיחי'

עבור רבבות ישראל, לא מדובר בהגרלה גרידא אלא ובעיקר, בשותפות אמת עם צוואת הקודש של הרה"ק רבי ישעיה מקרעסטיר שהפכה פלא והפלא לרבים: מופת ואות לישועה פרטית ובפרט בענייני פרנסה – לכל מי ששותף עימו בעמלו להאכיל את אלפי ישראל ולהאיר פנים בנתינה ברוחב לב לכל דכפין. אלפים ורבבות מכל תפוצות ישראל מעידים נאמנה על אות ומופת, כאשר זכו לישועה פלאית בזכות התפילה בציון הקדוש של מי שנשא במשא צרתם של ישראל ועמל בכל כוחו להחיות רוח שפלים ולב נדכאים ולחלק מזון בשפע ובהרחבה לכל דכפין כאשר הגיד 'לשובע ולא לרזון'.

כעת השותפות ההיסטורית הזו משלבת בתוכה את הזדמנות המאה: שותפת אמת בסגולת הקודש של איש האלוקים, יחד עם פרנסה גשמית בשפע ומלא חופניים באמצעות ההגרלה ההיסטורית שלא נראתה עד כה, עם דירה מדהימה, חדשה ישירות מהקבלן, במרכז הארץ בעידי העידית של השכונות החרדיות, לצד שפע של הטבות חסרות תקדים.

נו, כזה שפע, שלא תיקח? חייג עוד היום למוקד ההגרלה, או למוקדים הפרוסים ברחבי הארץ, תתחבר לסגולתו ותזכה בברכתו בס"ד בשפע ענק שכל כולו שלך – הזדמנות המאה!

מקיימים צוואתו של צדיק! וזוכים בדירת המאה! 02-500-40-30 או כנסו לאתרdira100.co.il

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר