מאבק בג'

חילוקי דעות בדגל התורה בנוגע ל'סרוגים'

לקראת הבחירות, בדגל התורה מנסים להשיג את קולות החרד"לים, אך בעוד המזכ"ל פינדרוס פועל במלוא המרץ בקרב הציונות הדתית, יו"ר המפלגה משה גפני מתנגד לכך (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, מרים אלסטר, פלאש 90)

בדגל התורה לא מרפים מקולות הציונות הדתית ולמרות המחלוקות בתוך המפלגה בנושא והאיומים מצד אנשי הציונות הדתית, הפעילות בקרב החרד"לים נמשכת.

מזכ"ל דגל התורה יצחק פינדרוס שמופקד על הציונות הדתית, ביקר בבית הרב אליקים לבנון הנחשב לאחד מרבניו של סמוטריץ'. בדגל התורה אמרו ל'כיכר השבת', כי הרב לא הורה להצביע ליהדות התורה, אך הצליחו להוציא ממנו אמירה כי מי שלא יצביע ל'ימינה' שיצביע ליהדות התורה.

פינדרוס ביקר גם בבית הרב דב ליאור רבו של איתמר בן גביר ומנהיגה הרוחני של 'עוצמה יהודית'.

בתוך דגל התורה ישנם חילוקי דעות על עוצמת הפעילות בקרב הציונות הדתית. בעוד פינדרוס בגיבוי ההנהגה הרוחנית פועלים בצורה מסיבית במעוזי הציונות הדתית, בסביבת יו"ר המפלגה ח"כ משה גפני חוששים מעימות ישיר עם מפלגות הציונות הדתית בשל כך, ומעדיפים ללכת על פעילות שקטה ומתונה בקרב הסרוגים.

ח"כ משה גפני יסייר היום (שלישי), בהתנחלויות החרדיות ביהודה ושומרון והוא אינו צפוי לפעול בקרב הציונות הדתית ייתכן בגלל האיומים הישירים כנגדו.

כזכור, ל'כיכר השבת' נודע כי סמוטריץ' איים על יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני, כי יחשוף בין היתר את העברות הכספים על ידי גפני לנוצרים בעוד החרדים הופלו לרעה בעת חברותו של סמוטריץ' בוועדת הכספים. סמוטריץ' נשמע אומר לגפני: "כל היום אתם תוקפים אותנו. אתה רוצה עימות? גם אנחנו יודעים. יש לנו מספיק חומרים לגביך".

בראיון לכאן ב' נשאל סמוטריץ' על המטה הסרוג של יהדות התורה, והגיב: "המטה המטורלל הזה מונע על ידי אנשים ששונאים את בנט ואותי, ומנסים לנגח אותנו".

"אם יהדות התורה תמשיך להתנגח במפלגת הציונות הדתית, "ימינה" תציג לציבור את שיתופי הפעולה בין משה גפני לאחמד טיבי ושאר חברי הכנסת הערבים בוועדת הכספים", אמר סמוטריץ'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר