מתכנן 'קאמבק'?

אולמרט ביקש מנשיא המדינה למחוק את הרישום הפלילי שלו

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שכזכור ריצה מאסר לאחר שהורשע בעבירות שחיתות, ביצע מהלך שיגרום למחיקת ה'קלון' ממנו ויאפשר את חזרתו לפוליטיקה (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

נשיא המדינה ראובן ריבלין קיבל לאחרונה פניה מראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, בה הוא מבקש ממנו שיפעל כדי למחוק את רישומו הפלילי.

על פי חשיפת תחקירן 'הארץ' גידי וייץ, עורכי הדין של אולמרט נימקו את בקשתו זו, בשבוע שעבר, ב"תרומתו של אולמרט למדינה, בעיקר בשנים שבהן כיהן כראש ממשלה".

כידוע, הסרת רישום פלילי מסירה אוטומטית גם את הקלון המוטל במשך שבע שנים על על נבחרי ציבור שהורשעו, נתון הרלוונטי במיוחד עבור אולמרט, שכזכור אף ריצה מאסר בגין עבירות שחיתות.

אולמרט, מאיץ בחרדים להתנתק מגוש הימין. ארכיון (ללא קרדיט)

יצוין, כי לאחרונה הביע ראש הממשלה לשעבר את רצונו לחזור לחיים הפוליטיים. בשבוע שעבר הוא אף נפגש בארה"ב עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, על רקע 'עסקת המאה' של הנשיא טראמפ.

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף את פגישתו זו ואמר: "זוהי נקודת שפל בהיסטוריה של מדינת ישראל". ביקורת דומה הוטחה בו על ידי גורמים רבים במערכת הפוליטית.

אולמרט מצידו ניסה להסביר: ''התוכנית של הנשיא טראמפ מיועדת לבסוף לעשות שלום בין ישראל והפלסטינים, אז אנחנו צריכים לנהל מו"מ איתם. אני חושב שיש פרטנר והפרטנר היחיד שמייצג את העם הפלסטיני והוכיח שהוא מוכן למו"מ הוא אבו מאזן. לצערנו לא הגענו להסכם, אבל הוא איש של שלום ולפיכך הוא הפרטנר היחיד שאפשר לנהל איתו מו"מ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר