תיעוד מכעיס

נהג אוטובוס סימס בנהיגה; "שיקבל עונש אמיתי"

נהג בקו אוטובוס, בו משתמשים מאות בני אדם, תועד כיצד הוא מתעסק עם מכשירו הסלולרי. הנוסע שצילם אותו אומר ל'כיכר השבת': "גם כשלרוב יש טלפון כשר, עדיין 'עין רואה'" (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התיעוד המכעיס (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

נהג של חברת קווים תועד כשהוא משתמש פעמים רבות במכשיר הטלפון הנייד שלו, בעיצומה של נסיעה בכבישים סואנים, עירוניים ובין-עירוניים.

זו לא הפעם הראשונה שהתנהגות שכזו מתרחשת, אך זה מקומם כל פעם מחדש: נהג סיכן את נוסעיו, לפני מספר ימים, באוטובוס המשמש בקביעות מאות חרדים, העושים את דרכם בין הערים ביתר עילית וירושלים.

וכך מתאר ל'כיכר השבת' מ. ב, שצפה במחזה המלחיץ: עליתי בשבוע שעבר, בצהרי ה-09.02, על קו 290, כדי להגיע מהעיר בה אני גר לירושלים, וראיתי כיצד במשך רוב הדרך הנהג משתמש בטלפון שלו".

"הגשתי תלונה ב'פניות הציבור' של חברת קווים, בה עובד הנהג, וידוע שבדרך כלל עניינים כאלה מסתיימים בדין משמעתי, ולא יותר מזה", כועס הנוסע החרדי: "אני רוצה לראות שאנשים כאלה מקבלים עונש אמיתי".

מ.ב. מוסיף, בשיחה ל'כיכר': "צריך שכל נהגי התחבורה הציבורית יחשבו מאה פעמים אם כדאי להם לגעת בסלולרי בזמן נהיגה ברכב ציבורי, כי גם בעיר כמו ביתר עילית, שלרוב יש ב"ה טלפון כשר, עדיין 'עין רואה' ויש מצלמה...".

מחברת קווים נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה, כי "מיד עם קבלת הסרטון זומן הנהג לשיחה ובירור ראשוני. בהתאם לכך, הוא יזומן לשיחת שימוע כחוק. החברה תמצה את ההליכים המשמעתיים אל מול הנהג ותפעל למגר מקרים של שימוש בטלפון סלולרי בזמן נהיגה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר