דרמה במיון

בן משפחת מטופל דרס 2 מאבטחים בכוונה

בן משפחתו של מטופל דרס בכוונה תחילה שני מאבטחים ברחבת המיון של בית החולים וולפסון ובעקבות זאת נעצר על ידי יחידת האבטחה והועבר לטיפול משטרתי (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכניסה לבית החולים וולפסון (צילום: גוגל מפות)

אירוע תקיפה חמור ואלים במיוחד התרחש היום (שלישי), בשעות הצהרים ברחבת המיון של המרכז הרפואי וולפסון בחולון. בן משפחתו של מטופל דרס בכוונה תחילה שני מאבטחים ובעקבות זאת נעצר על ידי יחידת האבטחה והועבר לטיפול משטרתי.

כתוצאה מהדריסה נפגעו שני מאבטחים אשר פונו לטיפול בחדר המיון.

ניר כץ, מנהל מערך האבטחה בוולפסון מסר בתגובה לאירוע החריג: "אנו נמשיך לעשות את עבודתנו במסירות וביעילות, בשיתוף משטרת ישראל, על מנת לשמור על תחושת הביטחון של העובדים ושל ציבור המבקרים".

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, מסרה, כי "לצערנו אירועי אלימות ותקיפת אנשי צוות בבתי חולים ובחדרי המיון מתרחשים כמעט בכל יום במוסדות רפואיים בארץ. מדובר בתופעה קשה שיש להוקיעה ולשרש אותה מן היסוד. נפעל במלוא הכוח ונפעיל כל סמכות שיש ברשותנו על מנת לוודא שאנשי הצוות שלנו יוכלו לפעול בסביבה בטוחה".

"אנשי מערכת הבריאות נמצאים בחזית ומעניקים שירות לאוכלוסיה מתוך מסירות רבה ובתוך תנאים מורכבים. אפעל בכל האמצעים על מנת להעניק לצוותים שלנו בביה"ח וולפסון את מלוא הגיבוי ומלוא הביטחון בהגיעם למשמרת. מגיע להם כל הכבוד על המקצועיות והמסירות, ובמיוחד בתקופה עמוסה זו", מסרה מנכ"לית בית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר