כבוד אחרון לגיבור ישראל

'חסד של אמת': בואו ללוויה של הגר הבודד

בגבעתיים, נפטר אמש יהודי - גר צדק ערירי, בגיל 94. מכיוון שאין לו משפחה או קרובים, אתם נקראים לבוא להלוויה שלו, שתתקיים היום (רביעי), בשעה 15:00 מ"ירקונים" (אקטואליה)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: גיל לא רגיל)

פרץ שם טוב, נפטר אמש (שלישי), בביתו שבגבעתיים, הוא היה גר צדיק ערירי ללא משפחה. חבריו הקורבים, קוראים לעם ישראל לבוא ולהשתתף בהלוויה; "חסד של אמת".

גר הצדק, נפטר כאמור אמש, בשיבה טובה בגיל 94, בביתו שבגבעתיים. ההלוויה נקבעה להיום בשעה 15:00, מית העלמין ירקונים שער חסד.

השכנה של פרץ, אלישבע גליקסברג, מספרת ל'כיכר השבת': "באתי לגבעתיים לפני 21 שנה, ועם הבית שקניתי, קבלתי את השכנים, הנוף, ואיש יקר עם חיוך בלתי נגמר, נשען על מקל וכיפה גדולה על ראשו, יושב על הכסא בפתח חצרו כשהוא מוכן לעזור לכל מי שיבקש".

"פרץ לא הרבה לספר על עצמו, אך באחת השיחות שהיו לי עימו הוא שיתף אותי, שמאז היותו ילד הוא רצה להיות יהודי והרגיש שיש משהו מיוחד בעם הזה, כשהתגייס לצה"ל, התגייר, והתחייב לעם היהודי. פרץ לחם במערכות חשובות עליהן לא יכל לפרט, וכששוחרר, עבר לגור בגבעתיים ומיד התחבב על הבריות".

"למרות בדידותו הוא היה בשמחה תמידית, הכיר כל תושב בשכונה והיה שם בשבילו כדי לעזור לו. פרץ היה בריא וצלול עד שאושפז בשבוע האחרון ונפטר בשיבה טובה. עם ישראל היקר פרץ התחייב לעם שלנו ואין מי שישב עליו שבעה עשו משהו טוב לזכרו, התפללו על נשמתו שתהיה צרורה בצרור החיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר