סירוב צפוי

גנץ: "העימות זה ספין"; נתניהו: "גנץ מפחד"

יו"ר כחול לבן השיב במסיבת עיתונאים להצעתו של נתניהו לערוך עמו עימות, ואמר: "אני לא עובד בשבילו". נתניהו, שציפה לסירוב, הגיב: "הוא יודע למה הוא מפחד מזה" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

במסיבת עיתונאים שקיים הצהריים (רביעי), בכפר המכביה, יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ דחה את קריאת רה"מ לעימות פוליטי. לדברי גנץ, "נתניהו נמנע זה למעלה מעשור מעימותים. כך הוא נמנע מהקריאה שלי לעימותים בסבבי הבחירות האחרונים. הוא נזכר באירוע הזה נוכח תאריך המשפט שלו שנקבע ל-17 למרץ".

גנץ המשיך ""אני מסתכל לו בלבן של העיניים, אני מסתכל לציבור בישראלי בעיניים. אני מנהל שיח עם הציבור הישראלי ערב ערב ומציב את כל האמת בפני הציבור הישראלי ואני מתכוון להמשיך לעשות את זה".

"אין לו גבולות ואין לו אחריות למדינת ישראל. נתניהו דואג רק לנתניהו ולא לאזרחי ישראל. הוא תקף את המשטרה ומשם המשיך לפרקליטות, ואף ליועץ המשפטי לממשלה. יועץ שהוא מינה, שעבד אתו באופן אישי כמזכיר הממשלה, ושעושה את עבודתו נאמנה", תקף יו"ר כחול לבן.

גנץ הוסיף: "מלבד ההשתלחויות, הוא מינה שר משפטים שנראה שכל תפקידו זה לפגוע במערכת המשפטית. תנו לי לעשות לכם ספויילר - הבאים בתור יהיו שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים".

לדברי גנץ "נתניהו רוצה דבר אחד - להרכיב קואליציה שתאפשר לו להעביר את מה שהוא מכנה - 'החוק הצרפתי'".

הוא הוסיף: "הוא משעבד מדינה שלמה, אנחנו לא נאפשר לו. לכן, אני מודיע כאן שכל מי שירצה להיכנס לממשלתי יחתום על מסמך קווי יסוד ובו התחייבות להתנגד לכל יוזמה שכזו. אני קורא לכל ראשי המפלגות להתחייב לו לתת יד לחוק שכזה. בישראל אף פוליטיקאי לא יהיה מעל החוק". הוא הוסיף: "לא אגיע לעימות עם נתניהו - זה ספין, אני לא עובד בשבילו".

ראש הממשלה נתניהו הגיב על הדברים: "גנץ מפחד מעימות והוא יודע למה. ישראל צריכה מנהיג חזק ולא פחדן. ישראל זקוקה לממשלת ימין חזקה ולא לממשלה שנשענת על הרשימה המשותפת. אם גנץ מפחד לבוא לעימות מול ראש הממשלה איך הוא יעמוד באתגרים הגדולים של מדינת ישראל. אני חוזר וקורא לגנץ - בוא לעימות מולי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר