"תעזרו לי"

צפו: גנבו תפילין לנהג - בזמן שפרק סחורה

נהג משאית חרדי מבני ברק, פרק סחורה בעיר תל אביב בזמן שהגנבים התקרבו למקום, ואחד מהם נכנס לתוך מושב הנהג - משם גנב את זוג התפילין • הנהג ל'כיכר השבת': עזרו לי (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות האבטחה של י"ע)

נהג משאית חרדי מבני ברק, פרק היום (רביעי), כהרגלו, סחורה בחניון קטן בעיר תל אביב. בשתי הדקות בהם היה עסוק בעבודתו, נכנסו הגנבים למשאית וגנבו לו את חפציו האישיים.

י"ע, הנהג, מספר ל'כיכר השבת', מה בדיוק קרה: "הייתי בחניון ברחוב דרך השלום 7 בתל אביב, אני מוריד שם קבוע סחורה. מדובר בחניון קטן בתל אביב - כל זמן ההתרחשות היה אולי בין שתיים לשלוש דקות בלבד".

"הוא גנב לי את הטלפון ואת התיק האישי שלי שהיו בו תפילין, סידור, מסמכים חשובים ומפתחות של הרכב והבית. לצערי, גנבו לי את זה בזמן שאני פרקתי סחורה מאחורי המשאית ולכן המשאית לא הייתה נעולה".

מה אתה יודע על הגנבים?

"לפי מה שהבנתי מבעל העסק שפרקתי לו סחורה, מדובר בגנבים סדרתיים. בעל העסק סיפר לי, כי בדיוק לפני שבוע קרה אותו מקרה עם נהג משאית אחר - לו הם גנבו את האייפון הכי חדש שיש, מדובר על לפחות שש אלף שקל".

"כמה שיותר אנשים או נהגי משאיות יגישו תלונה - זה יעזור. כך אולי המשטרה תתחיל להתעורר ולפעול לאתר את אותם האנשים", הוסיף.

צפו בתיעוד הגניבה ממצלמות האבטחה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר