בחירות 2020

ישבו יחד? 'כחול לבן' בעד, 'ימינה' מתנגדת

גורמים בכחול לבן אמרו כי מבחינתם פרץ וסמוטריץ' אינם פסולים לשבת איתם בקואליציה, אך בימינה מיהרו להתנער. בנט: "לא אצטרף לקואליציה איתם. הם אנטי דתיים" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

האם ימינה תצטרף לקואליציית כחול לבן? במפלגה הזוכה למספר הגבוה של המנדטים לפי מרבית הסקרים, לא פוסלים את האפשרות.

זאב קם דיווח הבוקר (חמישי) בכאן רשת ב' כי גורמים בכחול לבן אמרו שמבחינתם רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ' אינם פסולים לישיבה בקואליציה.

מדובר בשינוי מגמה, שכן עד היום הפרידו במפלגת כחול לבן בין פרץ וסמוטריץ' שעליהם נאמר שהם לא רלוונטיים להצטרפות, לבין בנט ושקד - באשר בשותפות איתם תמכו.

אך כאמור, כעת אומרים אותם גורמים במפלגתו של גנץ שאם זה מה שיידרש כדי להקים קואליציה אז מבחינתם אפשר לצרף את כל מפלגת ימינה כמקשה אחת לממשלה שכזו.

בתגובה מסרו במפלגת 'ימינה': "בכחול לבן יכולים להמשיך לפנטז. ימינה לא תצטרף לממשלת שמאל אנטי-דתית של כחול לבן. ימינה תמליץ רק על נתניהו ותהיה שותפה רק בממשלה שהליכוד ברשות נתניהו יהיה חלק ממנה. בבחירות הקרובות זה או ימינה או שמאלה".

בהמשך, עלה לראיון שר הביטחון נפתלי בנט שאמר: "לא אצטרף לקואליציה עם כחול לבן. זו מפלגה אנטי-דתית ושמאלנית. ימינה לא תצטרף לממשלת שמאל אנטי-דתית של כחול לבן. ימינה תמליץ רק על נתניהו ותהיה שותפה רק בממשלה שהליכוד בראשות נתניהו יהיה חלק ממנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר