הטרלת רשת

דוברי לפיד ונתניהו התכתשו על גב החרדים

רועי קונקול, דוברו של יאיר לפיד צייץ בבוטות נגד החרדים, אך לאחר שספג תגובות מזועזעות, התברר כי מדובר בטור של יונתן אוריך, דוברו של בנימין נתניהו, שהגיב בציניות (אנשים)

(צילום: Noam Revkin Fenton/FLASH90)

הטרלת רשת מוצלחת לדוברו של יאיר לפיד, רועי קונקול שגרר היום (חמישי) תגובות נזעמות של גולשים ברשת הטוויטר, בעקבות סדרת ציוצים שלו נגד הציבור החרדי.

"כשהחרדים יהיו פה רוב, אפשר יהיה להגיד קדיש על מדינת ישראל. אי אפשר לקיים חברה מודרנית, יצרנית, מערבית ומתקדמת, כשרוב הציבור הישראלי הוא שנורר, שלא נושא בנטל הביטחון והוא מחוסר השכלה אקדמית".

בציוץ המשך כתב, "חברה טבעית מסוגלת לחיות עם טפילים אך היא איננה מסוגלת לחיות במציאות בה רוב רובה מורכבת מטפילים. אי אפשר לקיים חברה מודרנית, יצרנית, מערבית כשרוב הציבור הישראלי הוא שנורר, מחוסר השכלה אקדמית, שלא מעורב בסוגיות ההגנה על ביטחון המדינה, וכמעט ולא לוקח חלק בתרבות הכללית וכו'".

"כלומר, החרדים כנראה ”בונים“ על כך שאחרים ילמדו וישקיעו את זמנם ומרצם וחייהם למענם, כדי שיהיה מי שיעשה להם צינתור בבוא היום ולאחר תוצאות הצ‘ולנט שיגיעו".

לסיום הוסיף, "אם רוב הציבור הישראלי יורכב מחרדים, אפשר לארוז מזוודות ולברוח לקנדה. זה סופה המוחלט של מדינת ישראל כמדינה הציונית שמסוגלת לעמוד על רגליה. אני אהיה הראשון לעזוב ואני מזמין את כולם לכוס קפה אחרונה בנתב"ג".

היו כמה גולשים שמיהרו להגיב בזעזוע לדברים, אך עד מהרה התברר כי מדובר בטקסט אותו כתב יונתן אוריך, כיום דוברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפני 7 שנים.

אוריך עצמו הגיב בציניות בציוץ משלו: "פעם בקריירה קונקול מצליח לעשות משהו וגם זה בזכותי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר