"המודיע מתעלם"

בבאבוב זועמים ומאיימים להצביע רק לש"ס

חסידי באבוב בישראל זועמים על 'המודיע' שמתעלם מהגעת האדמו"ר לביקור בן שבוע בישראל ואף כתב כי בביה"כ של החסידות קראו להצביע ג', למרות שהם היו סגורים בשל נסיעת החסידים לבת ים שם שהה האדמו"ר (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
מטה החסידים של אגודת ישראל (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

חסידיו של האדמו"ר מבאבוב המבקר בישראל זועמים על עיתון 'המודיע', ומאיימים בשל כך שלא להצביע עבור יהדות התורה, ולהעביר את תמיכתם למפלגת ש"ס.

לדברי גורם בחסידות, הסיבה לזעם על העיתון הוא בשל כך ש'המודיע' מתעלם לחלוטין מביקורו של הרבי בקרב חסידיו בישראל, ובנוסף הבוקר פורסמה בעיתון מודעה תחת הכותרת "הכרזות וקריאות קודש של גדולי ישראל לטובת רשימת יהדות התורה", בה מנו בעיתון את רשימת בתי הכנסת של החסידויות השונות, בהם הוכרזו הודעות לטובת הצבעה ליהדות התורה, כולל בתי המדרש של באבוב, בזמן שבשבת האחרונה כלל בתי הכנסת של החסידות היו סגורים על מנעול ובריח, בשל השתתפות החסידים בשבת ההתאחדות הכללית שהתקיימה בקריית באבוב בעיר בת ים.

לדברי אחד החסידים, "רק העיתון של אגודת ישראל לא ידע על סגירת בתי הכנסת בשבת האחרונה, משום שהוא אינו מדווח על ביקורו של הרבי בישראל, וכי מי שלא מכבד את הקהילה ואת האדמו"ר, לא יכבד את הקהילה גם בעתיד".

בהודעה שהוציאו גורמים בחסידות נכתב: "בבחירות הקרובות, בזמן שנעמוד מאחורי הפרגוד בקלפי, נעשה כולנו חשבון נפש, בנוגע להצבעה עבור מפלגה שמתעלמת כבר למעלה משבוע ימים מביקורו של הרבי, לכן מי שחס על כבוד החסידות, עליו להצביע למפלגת ש"ס, ששליחי המפלגה דואגים לצורכי הקהילה בעיר בת ים במשך כל השנה".

יצוין, כי לחסידות באבוב כמה מאות משפחות ברחבי הארץ, וכי האדמו"ר אינו מביע דעתו בנוגע להצבעה והשתתפות בבחירות, מה שמאפשר לחסידים להצביע כראות עיניהם.

עוד יצוין, כי גם בבחירות האחרונות היו כמה קהילות חסידיות שהורו לחסידיהם שלא להצביע ליהדות התורה, בשל אי אלו מחלוקות וסכסוכים עם חלקים באגודת ישראל, אך בשל תחושת החירום, ובהתחשב במצבה של היהדות החרדית, הורו האדמו"רים הפגועים לחסידים להתגבר על התחושה העצמית ולהצביע עבור יהדות התורה למרות הכול.

ניסיונותינו לקבל את תגובת עיתון 'המודיע' לא צלחו עד למועד פרסום הכתבה, במידה ותגיע תגובה היא תפורסם בהתאם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר