בעקבות דיון

הרחקת יהודה גליק מהר הבית לא תוארך

במשטרה הודיעו כי הרחקתו של חבר הכנסת לשעבר מהר הבית לא תוארך, למרות שלטענתם מכלול הנסיבות אפשרו זאת • "גליק לא נעצר בשל הליכה איטית", הבהירו בנוסף (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: Gili Yaari/FLASH90)

במשטרה הודיעו הצהריים (ראשון) כי בעקבות דיון שנערך בעניינו של יהודה גליק, הוחלט להסתפק בהרחקתו שמסתיימת מחר בבוקר מהר הבית ולא להאריך אותה מעבר לכך, זאת על אף שמכלול הנסיבות אפשר זאת.

לטענתם, הח"כ לשעבר מטעם מפלגת הליכוד, יהודה גליק, פעל בניגוד לכללי הביקור בהר הבית, לא ציית להוראות השוטרים והפר את הסדר הציבורי במקום.

מאז מעצרו הראשוני טען גליק כי הוא נעצר בשל העובדה שהלך לאט מידי ברחבת ההר אך במשטרה אומרים כי לא זו העילה בגינה נעצר.

"מתפקידה של המשטרה לשמור את חוק והסדר במקום ותפעל כנגד כל גורם שיפר את הכללים במקום", הסבירו בדוברות המשטרה.

החיפושים בביתו וברכבו של גליק (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כזכור, לאחר שנעצר על הר הבית, הגיעו בשעת לילה מאוחרת חוקרי המשטרה לביתו ועצרו אותו שוב בטענה שלקח ללא אישור חומרי חקירה. גליק טען להגנתו כי מדובר בטעות אנוש בלבד כשלקח את מסמכי השחרור שלו והעביר אותם לידי עורך דינו.

גליק טען כי המשטרה מנסה לנפח משהו, שבמקרה הגרוע הוא טעות אנוש, על מנת ליצור לו דמוניזציה, וכל זאת כדי לחפות על האפליה החמורה שהיא נוהגת כלפי יהודים בהר הבית - מקום אליו, כידוע, אסור על פי ההלכה לעלות.

"לא ניתן למשטרה להסיט את הנושא מהעיקר והוא ההתייחסות המשפילה שהמשטרה נוהגת לעיתים קרובות מידיי כלפי יהודים בהר הבית", מסר גליק.

מנגד, ‏מפקד מרחב דוד במשטרה חיים שמואלי אומר ל'כיכר השבת': "מה שיהודה גליק עשה, זו פרובוקציה. הוא גנב מסמכים, שלא בתום לב, וזה עולה באופן מובהק מחומרי החקירה שנמצאים בידי המשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר