בגלל מריבה

סין: העלילה על בעלה שנדבק בנגיף ה'קורונה'

סיפור ביזארי ומפתיע, המגיע מסין; סינית שרבה עם בן זוגה וכעסה עליו שלא הסכים להתנצל, החליטה להעליל עליו לרשויות כי הוא נדבק בנגיף ה'קורונה', האישה נעצרה (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

סיפור ביזארי ומפתיע המגיע מסין, אישה סינית רבה עם בעלה, וכאשר הבעל סירב להתנצל - האישה הכעוסה, פנתה לרשויות והעלילה על בן זוגה, כי הוא חולה ב'קורונה'. את השוטרים בסין זה לא הצחיק והם עצרו את האישה.

אישה בת 39, המתגוררת בסמיכות לבירת סין - ביג'יינג, נכנסה ל'אטרף', בעקבות כך, שבן זוגה, לא הסכים להתנצל בפניה - לאחר שהם רבו.

כשהיא ממורמרת וכעוסה, היא חייגה למשטרה המקומית כ-20 פעמים, עד שנענתה, ודיווחה בהיסטריה, על כך שבעלה נושא את נגיף 'הקורונה', והוא מסתובב חופשי.

השוטרים המקומיים יצאו לחפש את ה"חולה בקורונה", וכשמצאו אותו, הוא כמובן לא הבין למה נופלים עליו, אך השוטרים לא הסכימו לשחררו עד שיעשה בדיקות מקיפות, שיגלו שאכן, הוא לא נושא על גופו את נגיף ה'קורונה'.

הבחור הסיני, הבין כבר מי זה "בת זוגו", ובתמורה למעשיה, הוא הסגיר אותה למשטרה, והיא נעצרה באשמת כמה סעיפים חמורים של דיווח כוזב ופגיעה בסדר, אך לאחר שהיא נעצרה, התנצלה הצעירה וטענה כי היא הייתה תחת השפעת אלכוהול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר