פרסום ראשון

לחץ משטרתי: ספקו לנו מידע ממאה שערים

הקיצונים מדווחים כי קציני מודיעין במשטרה התחזו לעובדי מערכת הביטחון והפעילו עליהם לחץ כדי שיספקו מידע על המתרחש בשכונה הקיצונית • עו"ד: "עיוות האמת" (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
שוטרים ובלשים בשכונת מאה שערים, אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

תופעה בשכונת מאה שערים: קיצונים מתלוננים כי המשטרה מפעילה לחץ כבד על אברכים ובחורים חרדים על מנת שאלו יעבירו להם מידע על הנעשה בשכונה, בה מתגוררים רבים מהקיצונים.

לטענת הקיצונים, ישנם צעירים שלא מצליחים לעמוד בלחצים המשטרתיים ולפעמים אף מייצרים מידע מוטעה, על מנת להפחית מהם את הלחץ.

אחד מאלו שהוטרדו על ידי המשטרה פנה בשבוע האחרון לארגון 'בצדק', אותם עדכן כי מחייג אליו אדם שהזדהה בשם 'אבי ברעם', שהזדהה כעובד במשרד הביטחון ושעליהם להיפגש.

בשיחה הראשונה, התחמק האברך אך האדם שהזדהה כ'אבי' המשיך לחייג אליו, אך הוא ניסה להמשיך להתחמק בנימוק כי הוא אינו חש בטוב.

בתגובה, החל 'אבי' לאיים עליו כי עליו לבוא לתחנת משטרה, וכי אם לא יתייצב לשיחה איתו, יביאו אותו אליו באזיקים, כלשונו.

האברך פנה לארגון 'בצדק', שם עירבו את עו"ד נדב גדליהו שחייג חזרה אל 'אבי ברעם' שהודה בפניו כי הוא אינו עובד במשרד הביטחון אלא שוטר באגף המודיעין.

לפי הנטען, השוטר אמר בשיחה עם נדב גדליהו כי "אם האברך החליט לערב עורכי דין - אז הוא כבר לא רלוונטי".

עו"ד שמואל הורביץ ממשרדו של עו"ד נדב גדליהו מסר בתגובה לכיכר השבת; "משרדינו ימשיך להיאבק נגד תופעות של עיוות האמת על-ידי משטרת ישראל. התופעה של הפעלת מניפולציות ולחץ פסול להוצאות הודעות שקריות מאברכים תוך הפחדות וניסיון לגייסם כסוכנים - היא מצערת וראויה לגינוי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר