ביקורת מופע

הזמר והיוצר ש'לא עזב ידיים' כובש את הבמה

מבקר המוזיקה של 'כיכר השבת' על המופע של הזמר והיוצר 'עקיבא', האיש מאחורי הלהיט "אל תעזבי ידיים" שהפך בתקופה האחרונה לאחד השירים המושמעים ברדיו (מגזין)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: דוד מור)

הכל עוד אפשרי אם אתה לא עוזב ידיים, את זה הוכיח הזמר והיוצר המצליח 'עקיבא' תורג'מן, שלהיט הענק שלו "אל תעזבי ידיים" שזכה כבר בביצועיו השונים ל-4 מיליון צפיות ביוטיוב, חורך את כל תחנות הרדיו בישראל באיחור אופנתי במיוחד כשנה לאחר שיצא לאוויר העולם ואילץ את יוצרו להאמין בכל מילה ומילה בשיר שכתב עם אשתו בהשראת סיפורו של רבי נחמן מברסלב.

עקיבא שהחל את המסע הפרטי שלו כאמן סולו רק לפני שלוש שנים, חוגג את ההצלחה גם בסדרת הופעות בכל הארץ כשאמש הוא כבש את הזאפא בירושלים במופע סולד אאוט מוצלח כשהוא צובר קהל מפעם לפעם.

עקיבא הצליח להתחבב על מנטורים ייחודיים שלקחו אותו איתם למסע, בתחילת דרכו היה זה המוזיקאי והמעבד האגדי, נאור כרמי האיש וה"צמאה" שהביא את עקיבא להיות חלק בלתי נפרד מהפרויקט כמפיק השירה שלו וגם שותף בחלק מהעיבודים והשירים. אתמול התארח כרמי במופע של עקיבא כשהוא מלווה בטנבור הייחודי שלו והשניים ביצעו יחד שני שירים חב"דיים.

מנטור נוסף שבהחלט רוחו מרחפת על פני כל האלבום הבא של עקיבא הוא הזמר והיוצר ישי ריבו, ידידו של עקיבא כבר מתחילת הדרך. ריבו הזמין את עקיבא לשיר במופע שלו בקיסריה את "אל תעזבי ידיים" והביצוע משם פורסם אף הוא ברשת והביא לעקיבא את אורות הבמה. ריבו אף בחר לבצע את הלהיט באירוחים שלו ברדיו, כשהוא מפרגן לעקיבא מכל הלב.

בכל שיריו האחרונים, עובד עקיבא עם המעבד והמפיק מאור שושן, האיש שריבו גילה ולעיבודים האוויריים והמעולים שלו יש תפקיד חשוב מאד בהצלחה של להיטיו האחרונים של עקיבא, שנראה שהוא משתפר משיר לשיר.

המופע של עקיבא מהודק עד לתו הקטן שבו כולל אפילו שיר התודה המשעשע לקראת סיום המופע והלהקה נותנת לעקיבא גב מוזיקלי משובח במיוחד. לצדו של עקיבא מנגן חבר משותף שלו ושל ריבו - הגיטריסט אוהד דרשן וגם נגן הקלידים דותן לב ארי אותו אנו רגילים לראות על במות 'צמאה' הגדולות. עקיבא לא מוותר על הגיטרה האקוסטית במהלך רוב המופע והוא חלק בלתי נפרד מהעיבודים המשובחים שלו.

קולו של עקיבא הוא אחד הנשקים החזקים ביותר שלו, הוא פשוט זמר נפלא שכל רגע מהשירה שלו הוא תענוג צרוף. עקיבא משחק בקולו ויוצר מנעד גדול ונעים של שירה משובחת.

למרות שלעקיבא יש רק אלבום רשמי אחד בחוץ, הלהיטים הגדולים שלו הם דווקא אלו מהאלבום החדש שממש צפוי לצאת בקרוב. אני כבר מחכה לו בכיליון עיניים וגם אם כולו יצא רק בשביל "אל תעזבי ידיים", זה בהחלט שווה את זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר