פונה לבחורי ישיבות

מועמד 'הליכוד' החרדי, זאב פליישמן השיק קמפיין: "זמן לחיזוק"

המועמד החרדי של 'הליכוד', זאבי פליישמן, מי שעומד בראש המטה החרדי החדש של הליכוד השיק קמפיין מגזרי 'זמן לחיזוק': ל'כיכר' הוא אומר: "לא פונה לבוחרי המפלגות החרדיות" (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
פליישמן (מימין), בשיחה אמש עם השר יריב לוין (צילום: פוטו שטרית)

לפני כשבועיים, הודיעו ראש הממשלה בנימין נתניהו ומיקי זוהר, על הקמת מטה ייעודי עבר הציבור החרדי, כאשר בראש המטה, יעמוד זאבי פליישמן - המועמד החרדי במפלגת הליכוד. פליישמן, השיק פרויקט מיוחד ואגרסיבי, שנועד לקרוץ בין היתר לבחורי ישיבות.

בקמפיין שהציג פליישמן התפרסמו מודעות תחת הכותרת "מחל או כלום", ובראשי תיבות: מח"ל - ממשלת חרדים-ליכוד, כלו"ם - כחול לבן, ליברמן וה"משותפת" (הרשימה הערבית), פונים בליכוד לחרדים המתכוונים להצביע לעוצמה יהודית או לכאלה המתלבטים למי להצביע, וקוראים להם לתת הפעם את קולם לראש הממשלה בנימין נתניהו כדי להבטיח שיקים את הממשלה הבאה.

במודעה נוספת שהתפרסמה מזהיר מטה "חרדים בליכוד", מפני יאיר לפיד העלול להתמנות לראש ממשלה לאחר שיוגש כתב אישום נגד בני גנץ בפרשת "המימד החמישי", כשזה האחרון אמר בראיונות שהעניק לתקשורת בסוף השבוע, כי אם יוגש נגדו כתב אישום, יפרוש לאלתר מתפקידו, כשהמשמעות היא - החלפתו ביאיר לפיד.

הסלוגן שחותם את המודעות הוא כאמור "זמן לחיזוק" מונח ידוע בעולם הישיבות, מתוך כוונה לקרוץ לקהל היעד. כלומר, כפי שבעולם הישיבות תלמידים נבחרים נקראים לעתים לעזוב את המוסד בו לומדים לטובת מוסד שיש צורך לחזקו ולבססו, כך צריכים בבחירות הקרובות להבטיח "חיזוק" לנתניהו.

הדברים שעוררו , תשבוחות וביקורות כאחד בקרב הציבור החרדי משמחות את פליישמן, ובתגובה לפניית 'כיכר השבת', הוא אומר: "כל פעילותי ממוקדת בהנעת אותם חרדים שמלכתחילה לא מצביעים למפלגות החרדיות המסורתיות - להצביע לנתניהו. אלו בחירות גורליות לעתיד המדינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר