ההיסטריה מה'קורונה'

מלון בטבריה זרק ריהוט מהחדרים; אברכים אספו מקררים

בית מלון בטבריה בו התארחו השבוע תיירים מדרום קוריאה, נאלץ לפנות את הריהוט מהחדרים בהם הם שהו - למרות שלא חלו בנגיף ה'קורונה'. אברכים ניצלו זאת ולקחו את המקררים לביתם (חדשות)

יענקי כץ | כיכר השבת |
חלק מהמקררים שנזרקו (צילום: באדיבות המצלם)

מלון 'קלאב הוטל', ברחוב אחד העם בטבריה, נאלץ לזרוק לאשפה תכולת עשרות חדרי אירוח ששופצו רק לאחרונה, וזאת בגלל שהותם של תיירים מדרום קוריאה, בתחילת השבוע במלון.

התיירים, לפי הידוע, לא נשאו את נגיף ה'קורונה', אולם בשל הגעת קבוצת תיירים אחרת לישראל בזמן שחלקם חלו בנגיף, הורה משרד הבריאות להכניס לבידוד את כל התיירים מהמדינה הזו ולהחזירם לארצם.

משגיח הכשרות שחזר מסין - בראיון • צפו

התיירים מדרום קוריאה כבר עזבו לארצם במבצע מיוחד כשהם מלווים באנשי מד"א, אולם בבית המלון לא הסתפקו כפי הנראה בחיטוי החדרים ופינו לאשפה את תכולת עשרות החדרים בהם שהו התיירים.

אברכים שעברו הבוקר ברחוב אחד העם בטבריה גילו עשרות מקררים חדשים ברחוב, וחלקם העמיסו חלק מהציוד לרכבם בעוד אחרים חששו לעשות זאת.

חלק מהמקררים שנזרקו (באדיבות המצלם)

אבנר, תושב טבריה שנצפה לוקח מקרר לרכבו, אומר ל'כיכר השבת': "אני יודע בוודאות שמשרד הבריאות לא הורה לזרוק את תכולת החדרים, המלון עשה כן בגלל דרישה של האורחים לא לשהות באותם חדרים, וכך ליתר ביטחון הם זרקו הכל. אני לקחתי מקרר אחד עם כפפות על הידיים, אכניס את המקרר לבידוד במחסן עד חג הפסח".

"ההיסטריה סביב דבר שלא קיים היא מטורפת", אומר האברך, "המלון עושה זאת בגלל דרישת הציבור למרות שאין מה לחשוש", ומוסיף בחיוך: "אני אומר לחילונים שהלוואי יקפידו ככה על חמץ בפסח".

כעבור זמן קצר הגיעה למקום משאית ופינתה את כל המקררים שנשארו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר