"משנכנס אדר"

מצעד הקליפים המצחיקים של השנה • צפו

לכבוד ראש חודש אדר - חודש השמחה - אספנו עבורכם את מיטב הקליפים המצחיקים והמשעשעים שהופיעו במהלך השנה. אז כנסו למרתון צפייה וחיוכים מאוזן לאוזן (מגזין מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הקליפ 'ירקרק')

"ררררבים" - מיכה גמרמן

הזמר החסידי המצליח מברזיל הוציא השנה את אחד הקליפים היותר משעשעים וכיפיים לצפייה - "רבים" שיר בלחנו הקליט של אלי שוואב ובעיבוד מקפיץ וכיפי של פטה מסיטי וג'ון אנדרו ברואו. גמרמן מייצר לאורך הקריירה שלו תכני וידאו איכותיים במיוחד והשיר הזה הוא בהחלט חלק בלתי נפרד מהיצירה שלו.

לתפוס ת'רגע - רועי לביא ורון בננו

הזמר והיוצר רועי לביא, הוא אחד היוצרים הפורים והמוכשרים במוזיקה היהודית. לפני כעשור הוא חזר בתשובה והפך לחב"דניק נלהב. מאז הספיק לעבור להתגורר באילת ממנה הוא יוצר את שיריו. בשיר שיצא השבוע הוא חובר למפיק והראפר רון בננו איתו עבד בעבר, אף הוא אילתי והשניים יצרו יחד שיר רציני בליווי קליפ משעשע למדיי המנצל בצורה הטובה ביותר את טכניקת המסך הירוק. השיר הוא רגע לפני צאת אלבום הבכורה של לביא "בציר 2020".

הקפה שלך - ג'ון סוויסה (רועי לביא)

גם השיר הזה מבית היוצר המשובח של רועי לביא אך תחת דמות האלטר אגו שלו "גון סוויסה". ג'ון התגלה לראשונה כשלביא החליט לכתוב שיר מחאה כנגד חברת בזק. השיר זכה להשמעות רבות וגם לקליפ משעשע במיוחד. מאז הספיק לביא להוציא עם ג'ון שני שירים נוספים "את צודקת" שהפך ללהיט ענק מעלה חיוכים ו"הקפה שלך" אף הוא בסדרת "שלום הבית" של סוויסה-לביא

"לך" - שמחה ליינר

הזמר שמחה ליינר מארה"ב בסינגל קליפ משעשע חדש וקצבי מתוך אלבומו האחרון. צפו מה קורה כשליינר מגלה שהשלים את השיר האחרון מהאלבום וכמו שליינר עצמו כותב באזהרה לפני השיר "שום דג זהב לא נפגע בתהליך". הלחן של איצי וואלדנר העיבוד של שלומי זלצמן.

Mothaland Bounce - ניסים בלאק

הסרטון עם הכי הרבה שטריימלים שראיתם בשנה האחרונה. הראפר החרדי השחור ניסים בלאק בסינגל קליפ מתוך האלבום שלו בחברת המוזיקה הבינלאומית 'סוני'. השיר אותו כתב והלחין ניסים בלאק בעצמו מלווה בקליפ משעשע עם רקדנים מה"שכונה" לשעבר של בלאק. השיר שיצא לפני כשבועיים עומד כבר על מעל מיליון צפיות ביוטיוב, מה שמוכיח שלא מעט אנשים אהבו את הקטע של בלאק.

געלט - אוהד כהן ושלמה רג'ה

צמד הראפרים החרדים, אוהד כהן ושלמה רג'ה בקליפ ראפ העוסק בכסף, טקסט עוקצני ומשעשע עם קליפ "רציני" של הפוך על הפוך

ירקרק - אמן אלמוני

ללא ספק מדובר בקליפ העוקצני ביותר של השנה. פארודיה משובחת אולי אפילו יותר מידי של המוזיקה החסידית כפי שהיא נראית. השיר שמופק כמו שיר רציני לכל דבר ועניין מלווה גם בקליפ מושקע ומפתיע עם כל "סודות" היצירה של להיט חסידי טוב. לא ידוע מי יצר את הסרטון המוצלח ומי עומד מאחורי הבדיחה הזו אבל בהחלט מגיע לו שאפו על "שיחת המוסר" ליוצרי המוזיקה החסידית.

Six13 - A Star Wars Chanukah

להקת הווקאל האמריקאית המצליחה מוציאה מידי שנה כמה קליפים בדרך כלל משעשעים בדרכם האמריקאית. חברי הלהקה בניצוחו של מייק בוקסר המעולה לוקחת להיטים לועזיים או מקוריים ומעניקה להם מילים יהודיות בליווי קליפים מחויכים ועיבודים מוזיקליים "מעיפי סכך" שחובבי המוזיקה המקצועיים נשארים פעורי פה מולם. זהו הקליפ האחרון של הלהקה לכבוד חג החנוכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר