הראשונה שהחלימה

ניצולת ספינת הקורונה: "זלגו דמעות של שמחה"

חלק מהישראלים שנדבקו בנגיף כששהו על הספינה מול חופי יפן, עדיין מאושפזים בבית החולים בטוקיו, רחל ביטון, הישראלית הראשונה שהחלימה, נחתה בישראל. צפו (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

רחל ביטון, הישראלית הראשונה שהבריאה מנגיף הקורונה, חזרה היום (רביעי) לישראל לאחר ימי הבידוד בספינה המפורסמת מול חופי יפן ובבית החולים בטוקיו הבירה.

רחל ביטון, בשנות ה-70 לחייה ותושבת העיר אילת, התקבלה בנמל התעופה בן גוריון בהתרגשות רבה על ידי בני משפחתה, שדאגו לה בשבועות האחרונים לאור הדיווחים המתרבים על עוד ועוד שוהים בספינה, לא ישראלים, שמצבם הרפואי הוחמר.

לאחר שנחתה בישראל, גוללה רחל ביטון באוזני דובר המשפחות אליהו אליוביץ', את שעבר עליה אתמול: "מיד לאחר ששוחררתי מבית החולים, בריאה ושלמה, הרב בנימין ואפרת אדרי מבית חב"ד בטוקיו אספו אותי לביתם, ולאחר מכן דאגו שאעלה לטיסה הביתה".

"הייתי יכולה להישאר עוד לילה בטוקיו, אבל החלטתי לא לחכות - ולהתאחד עם המשפחה כמה שיותר מהר, לאחר שלא נפגשנו בשבועות האחרונים, כתוצאה מהחופשה ומנגיף הקורונה".

לדברי רחל ביטון, בשדה התעופה נעשתה לה בדיקה נוספת, לראות אם יש לה חום. "התוצאה היתה שלילית. קיבלתי אישור שהכל תקין", סיפרה בסיפוק רב.

וכך היא חוותה את הרגעים המרגשים הראשונים בארץ: "נפגשתי בשדה התעופה עם בני המשפחה, וזלגו דמעות של שמחה". ובאשר לעתיד: "בעזרת השם עוד נעשה מסיבת הודיה ענקית, בהשתתפות כל בני המשפחה".

כזכור, מהישראלים שהיו על ספינת הקורונה אושפזו ביפן בסך הכל ארבעה: בני הזוג עודד ורוחל'ה עופרים מקיבוץ גבעת השלושה, וכן שמעון דהאן ממבשרת ציון ורחל ביטון מאילת - אח ואחות. ההערכות הן, כי גם אלו שעדיין בבית החולים ביפן, ישוחררו בזמן הקרוב, וכך תבוא לסיומה הטוב, מבחינה ישראלית, פרשת 'ספינת הקורונה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר