ביקור מפתיע

נתניהו בישיבה הספרדית: "לא חשוב במי תומכים; העיקר לא לבזבז קולות"

ראש הממשלה בחר יעד מפתיע לנאום בחירות - הישיבה הספרדית תורה והוראה - אך כדי לשכך את הביקורת הצפויה על כך מכיוון ש"ס, נמנע מלקרוא לבחור במפלגתו הליכוד (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בצהריים (רביעי) בישיבת תורה והוראה בתל אביב. קודם ביקורו, עורר עליו נתניהו ביקורת חריפה מצד בכירי ש"ס, שתהו על תזמון הביקור בסמוך לבחירות, במעוז ספרדי המזוהה עם ש"ס.

נתניהו, שהיה מודע לביקורת, נמנע מלקרוא במקום להצביע למפלגתו הליכוד, ואף החמיא מספר פעמים בנאומו ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

"יש לי שותפים נפלאים, כמו הרב אריה דרעי ואחרים", פתח נתניהו את נאומו. "אני אומר לכל מי שהוא בגיל בחירה - יש פה תינוקות של בית רבן... - זה לא חשוב במי תומכים, כל עוד תומכים במי שארץ ישראל יקרה לו ולא משליכים את הקולות לפח".

נתניהו עקץ את רשימת 'עוצמה יהודית' ואמר: "יש כאלה שלא יעברו את רף הבחירה. אסור לבזבז - ולו קול אחד. אני אומר את זה בשותפות עם ידידי הרב דרעי. גורלה של ארץ ישראל נתון בידכם".

מוקדם יותר ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא למחנה הימין לצאת ולהצבי, ואמר:. "אנחנו במרחק של שני מנדטים בלבד מלהקים ממשלת ימין חזקה ולמנוע בחירות רביעיות".

"אחרת, נקבל ממשלת גנץ שתלויה באחמד טיבי וברשימה המשותפת. ממשלה כזאת תסכן את ביטחון ישראל", חזר שוב על המסר הקבוע שלו בימים האחרונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר