קרית יערים חנכה פארק חדש במעמד יו"ר קק"ל

יו"ר קק"ל חנך היום את פארק לב הקריה בקרית יערים בשכונת איילת השחר ע"ש של מרן הראש ישיבה רשכבה"ג רבי אהרן לייב שטיינמן זצוק"ל (חרדים, מקודם)

יו"ר קק"ל דניאל עטר הגיע היום עם צוות קק"ל לחנוך את פארק לב הקריה בשכונת איילת השחר בקרית יערים שהקים צוות מרחב מרכז של קק"ל. בטקס חנוכת הפארק בהשתתפות ראש מועצת קרית יערים הרב יצחק רביץ וצוותו, נציגי הנהלת קק"ל ומרחב מרכז, מתכנני הפארק, הגב' הלן רות ניצן ממבצעי הפארק, ילדי כיתה ד' מתלמוד תורה איילת השחר בקרית יערים ואורחים. בהמשך הטקס נטעו יו"ר קק"ל וראש המועצה עץ במתחם אנדרטת אלוף דוד מרכוס בקרית יערים.

יו"ר קק"ל: "מה שגורם לנו אושר הוא לראות את הילדים נהנים מהעבודה ומהפעילות של קק"ל. נמשיך להתיצב לצידם של ילדי ישראל ונדאג לרווחתם ולשיפור איכות חייהם. "

ראש המועצה הרב יצחק רביץ בירך את יו"ר קק"ל והודה לו ולצוות ההקמה ואמר:" הפארק החדש שינה את פני הישוב מקצה לקצה. הפארק שממוקם במרכז קרית יערים מהווה במהלך השבוע מקור לבילוי והנאה לילדי קרית יערים ולמשפחותיהם".

הילד יצחק גלברט, תלמיד כיתה ד' בירך בשם ילדי קרית יערים: " ילדי קרית יערים אמונים על הכרת הטוב ורוצים להגיד תודה - על הפארק הנפלא שמאפשר לנו הנאה מרובה לכל המשפחה. תודה על שטובת הילדים לנגד עיניכם".

לאחר הטקס המשיכו נציגי קק"ל והנהלת מועצת קרית יערים לישיבה משותפת במועצה בה הציג ראש המועצה יצחק רביץ שורה של פרויקטים שנבנים לרווחת תושבי קרית יערים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר