"אווירת "היימיש" כמו בקינג דייויד פראג – אין בפסח בשום מקום אחר"

כבר 5 שנים שהזמר הרשי אייזנבך ואביו בעל התפילה ר' מאיר אייזנבך מובילים את ליל הסדר והתפילות במהלך חג הפסח במלון קינג דייויד בפראג • בראיון מיוחד מעיד הזמר: "מגיעות אלי הרבה הצעות לקראת החג – אבל אין סיכוי שאוותר על החוויה בפראג" (תיירות)

יוקרה ואוירה ביתית במלון היהודי הותיק בפראג (צילום: יח"צ)

פסח כבר מעבר לפינה, והרישום לחבילות הנופש האטרקטיביות (ראו פירוט בהמשך) של מלון קינג דייויד בפראג - אוטוטו מסתיימת.

מי שיוביל בע"ה את ליל הסדר במלון זו השנה החמישית ברציפות הוא בעל התפילה המפורסם ר' מאיר אייזנבך, שיחד עם בנו הזמר הרשי אייזנבך מהווה את פס-הקול של בית המלון בחג.

"יצא לנו להיות בהרבה בתי מלון ומקומות אירוח בחגים בכלל ובפסח בפרט, ואני יכול להעיד שאווירה מיוחדת כמו בקינג דייויד פראג לא ניתן למצוא בשום מקום אחר", אומר לנו הרשי. לדבריו, "זו אווירת "היימיש" איכותית שהופכת את שמחת החג לאיכותית וייחודית".

לדבריו, "מטבע הדברים מגיעות אלי הרבה הצעות לשמש כחזן וכזמר בבתי מלון שונים לקראת החג, אבל מאז שנחשפתי לקינג דייויד פראג – אין סיכוי שאחליף את אווירת החג הזו בשום אלטרנטיבה".

יצוין כי חבילות הנופש כוללות טיסות, ההעברות, טיולים וכמובן – שהות במלון על בסיס פנסיון מלא למשך 8 ימים מלאים (מערב החג הראשון ועד למוצאי שביעי של פסח).

כמו בכל שנה, גם בפסח הבעל”ט ייהנו אורחי המלון מארוחות גורמה למהדרין מן המהדרין, ללא חשש שרויה וקטניות.

בנוסף עומד לרשות האורחים מקווה מהודר, בית כנסת עם 3 תפילות ביום אירועי חג מהנים, הופעות ועוד.

גולת הכותרת היא ליל הסדר המפואר והמהודר, אותו יוביל כאמור החזן ובעל התפילה מאיר אייזנבך. יצוין, כי במסגרת התוכניה שמארגן המלון לנופשים, יתקיימו גם טיולים לעיר דרזדן שבגרמניה ולעיירת המרפא קרלובי וארי שבצ’כיה.

בנוסף על המפורט לעיל, ייהנו אורחי המלון מתפילות בניצוחו של ר' מאיר אייזנבך ובליוויו של בנו הרשי. כמו כן הם ייהנו מהופעה מיוחדת ויוקרתית של הרשי שתערך באולם סמוך למלון, כאשר האירוע צפוי לכלול סעודת חג עשירה. מניסיון של שנים קודמות אני יכול לומר בביטחון כי לכל פעילות ולכל מופע יש את היחודיות והאיכות שלהם – רק מי שנמצא שם יכול להבין במה מדובר", הוא מסכם.

כאמור, הרישום לחבילות הנופש נמצא לקראת סיום, כשנותרו מספר בודד של חבילות למעוניינים. לפרטים נוספים והזמנות חייגו: 03-9119388

כידוע, מלון ‘קינג דיויד’ בפראג קנה לעצמו בשנים האחרונות מקום של כבוד ברשימת יעדי הנופש הנחשקים של הציבור החרדי מעבר לים.

עצם קיומו של מלון הנמצא תחת השגחה מהודרת ומתנהל על פי כל גדרי ההלכה באחת הערים המתויירות בעולם – אינו דבר מובן מאליו עבור ציבור שומרי התורה.

בנוסף, במלון מתקיימים גם 3 מנייני תפילה בכל יום, זאת לצד קיומו של מקוה טהרה לגברים ולנשים על פי כל דקדוקי ההלכה.

פראג עצמה נחשבת לאחת הערים המתויירות בעולם, עם ארכיטקטורה עוצרת נשימה, אתרים היסטורים נדירים וארומה אירופית קלאסית שמשאירה טעם של עוד.

בית המלון שוכן במרכזה של העיר, בקרבת מקום לאתרי התיירות הפופולריים, כמו הרובע היהודי, בית הכנסת אלטנוישול וקברו של המהר”ל.

המלון עצמו מתהדר בכשרות מהודרת של הרה”ג רבי אליהו רוטנברג מירושלים, אשר ידיו רב לו במתן כשרות על פי כל הכללים וההידורים. הבשר שנשחט עבור בית המלון בגרמניה הוא ‘חלק-בית יוסף’ וכך הוא מותאם לכלל העדות והחוגים.

כמו כן, בשאר המאכלים קיימת הקפדה על כשרות שתהיה מקובלת על כלל הדעות המחמירות. כמו בכל ימות השנה, גם בפסח יעמוד המטבח של המלון בסטנדרט ההלכתי הגבוה ביותר, והנופשים יוכלו להנות מארוחות עשירות ומנות גורמה ללא חשש קטניות או שרויה.

קישור ישיר לאתר המלון: https://www.hotelkingdavid.cz/

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר