בחירות 2020

אולמרט מעריך: "גנץ יקים ממשלת מיעוט"

ראש הממשלה לשעבר אהדו אולמרט, שעל פי דיווחים שונים מייעץ לח"כ בני גנץ תוקף היום את נתניהו: "הוא גמר כבר לפני שנה. הוא ראש ממשלה זמני, הוא לא ראש ממשלה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מרק ישראל סלם)

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט מעריך היום (רביעי) כי אחרי הבחירות יקים בני גנץ ממשלת מיעוט. את הדברים אמר בוועידת מעריב בשיחה עורך הג'רוזלם פוסט, יעקב כץ.

"נתניהו גמר כבר לפני שנה. הוא ראש ממשלה זמני, הוא לא ראש ממשלה. הוא ראש ממשלה שפועל מכח החוק שקובע שעד שלא תקום ממשלה חדשה הוא ממשיך לכהן. הוא לא מכהן על בסיס של רוב פרלמנטרי וגם לא יהיה לו רוב כזה אחרי הבחירות. אני משוכנע שאין סיכוי שהוא ירכיב ממשלה אחרי ה-2 במרץ. אמרתי את זה באפריל ובספטמבר, ואני אומר את זה עכשיו - נתניהו לא יקים ממשלה".

אולמרט, המייעץ על פי דיווחים שונים ליו"ר כחול לבן בני גנץ הוסיף, "אני מעריך שיש סיכוי שתקום ממשלת מיעוט, שבסופו של דבר תאלץ להגיע לבחירות בסוף 2020, אבל הן יהיו בסיטואציה פוליטית שונה לגמרי".

הוא תקף את ראש הממשלה המכהן: "נתניהו שקרן, הוא פלגן, אין דבר אחד בו שאני סובל. הוא פוגע באינטרסים השל מדינת ישראל. זה אישי שנובע מתוך דאגה לישראל ובעקבות הנזק שהוא גורם לישראל. רוב העם לא אוהב אותו, לכן הוא לא יכול להרכיב ממשלה בישראל".

לסיום נשאל האם הבקשה למחוק את הרישום הפלילי אומרת שיש עתיד פוליטי לאולמרט? "אתם אמורים להסיק מבקשתי שהרשעה שלא הייתה מוצדקת מלכתחילה, 16 שנה לאחר שלכאורה בוצעה העבירה הזו - הגיע הזמן למחוק את הרישום הפלילי. פוליטיקה? מה זה קשור לפוליטיקה?", תמה אולמרט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר