בחירות 2020

איתמר בן גביר מציג: אלו התנאים לפרישת 'עוצמה יהודית'

עו"ד בן גביר הגיב לדברי נתניהו שקרא בימים האחרונים שלא להצביע למפלגת עוצמה יהודית שאינה עוברת את אחוז החסימה, והציג רשימת דרישות על מנת לפרוש מהמירוץ (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

עו"ד איתמר בן גביר, העומד בראש רשימת 'עוצמה יהודית' לכנסת התייחס הערב (רביעי) להצהרות ראש הממשלה בנימין נתניהו שלא להצביע עבורו: "למרבה האירוניה הליכוד מזהיר אותנו מכך שעלולה לקום ממשלת שמאל, כאילו המדיניות של הממשלה הזאת היא מדיניות ימין".

לדבריו: "אנחנו יודעים שעוצמה היא המפלגה היחידה שתשמור על הימין. אנחנו היחידים שמציבים דרישות שהן אידאילוגיות ולא כיסאולוגיות".

"לנוכח הטענות של ראש הממשלה שיש ממשלת ימין בלעדינו, אנחנו בעוצמה יהודית מוכנים להרים את הכפפה ואנחנו מודיעים כאן לראש הממשלה שאם כל כך אכפת לו ממשלת הימין, אם הוא יקיים את התנאים הבאים שהם הדברים המרכזיים שאנחנו רוצים לקדם בכנסת עוצמה יהודית תוכל לפרוש. אנחנו לא רוצים ולא ניקח שקל אחד. לא רוצים ג'ובים ולא רוצים תפקידים".

בן גביר הציג את התנאים של עוצמה יהודית: ביטול הסכמי אוסלו, התחייבות לא להקים מדינה פלסטינית – לא מדינה מפורזת, לא אוטונומיה, והסדרת ההתיישבות הצעירה.

בנוסף, הפסקת הפרוטקשן לחמאס, שינוי הרכב הוועדה למינוי שופטים. אין יותר שופט ממנה שופט, הוצאת השליטה של הווקף מהר הבית וביטול הכותל הרפורמי, ופינוי חאן אל אחמר.

'עוצמה' נגד המפלגות החרדיות (דוברות)

בן גביר הוסיף: "לגבי התנאי האחרון: היות ונכוויתי לא מזמן מפוליטיקאים וראיתי שמילה זו לא מילה, כדי להוכיח את רצינותה של ממשלת ישראל. אנחנו דורשים עד יום שישי בצהרים: פינוי של חאן אל אחמר. אין תירוצים. יש החלטת בגץ שמאפשרת את הפינוי הזה, וזאת תהיה הצהרת כוונות של הממשלה הזו. אם את הדברים האלו מה הם לא מסוגלים לעשות, אנחנו ניכנס לכנסת ונחייב אותם לעשות. רק איתנו תהיה ממשלת ימין אמיתית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר