בהלת הקורונה

משרד הבריאות מזהיר: אל תסעו כלל לחו"ל

במשרד הבריאות החליטו הערב להחריף את צעדי המנע נגד התפשטות 'הקורונה' בישראל, ולאחר הערכת מצב שהתקיימה הערב, הם מפרסמים שורה של אזהרות חדשות (חדשות, ארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

במשרד הבריאות מעלים הערב (רביעי) הילוך, ויוצאים ברשימת אזהרות חדשה בנוגע לנגיף 'הקורונה'. בין היתר, הם ממליצים שלא לנסוע כלל לחו"ל.

מוקדם יותר השבוע, הממשלה הוציאה אזהרת מסע כוללת לאיטליה ולנוכח התחלואה שם, אומרים במשרד הבריאות, כי הם קוראים לתושבי ישראל לא לנסוע לאיטליה בכלל.

בנוסף, בכוונת משרד הבריאות להנחות כי החל מיום ראשון, כל מי שחזר מאיטליה ב-14 יום האחרונים נדרש להיות בבידוד בית עד להשלמת 14 יום ממועד חזרתו.

לדברי משרד הבריאות: "המועד האמור נועד בין היתר לתת מספיק זמן לאיטלקים השוהים בארץ לצאת מישראל באופן מסודר".

ישראלים מתקשרים בהיסטריה למוקדי החירות (צילום: מד"א)

עוד אומרים במשרד הבריאות כי "יש סיכוי גבוה לכך כי התחלואה התפשטה באזורים נוספים באירופה ובמקומות רבים אחרים בעולם ועל כן, משרד הבריאות קורא לציבור לשקול נחיצות נסיעות לחו"ל באופן כללי, מעבר לחובת הבידוד לשבים ממדינות ספציפיות".

במשרד הבריאות ציינו עוד: "יש להימנע מנסיעות לכנסים, כינוסים והתקהלויות בינלאומיות אחרות, ובכלל זה גם נסיעה לאירועים בעלי אופי דתי בהם מתכנסים אנשים ממדינות רבות. כמו כן, יש להימנע מקיום כנסים בינלאומיים בישראל. הנחיות מפורטות יועלו לאתר המשרד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר