נאום תקיף

"פשע שנאה": גנץ עולה למתקפה נגד נתניהו

יו"ר כחול לבן התייחס הערב להשמצות האישיות של ראש הממשלה נגדו: "מעולם לא חשפתי את השיחות הרגישות בינינו, ואני גם לא אעשה זאת. אתה יודע למה", אמר (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

משנה כיוון: יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ עולה הערב (רביעי) למתקפה חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה שמסר: "נתניהו, תסתכל לי בעיניים. תסתכל לאזרחי ישראל בעיניים".

"בשם האובססיה שלך להימלט ממשפט: אתה משקר, משסה, מפלג, מלכלך, מפיץ שמועות זדוניות ומסית. נתניהו – אתה מרעיל את ישראל".

גנץ הוסיף, "אתה, שהארכת את כהונתי כרמטכ"ל וקיבלת ממני דיווחים בלילות מורטי עצבים – מפיץ עליי שקרים והמצאות מוחלטות?".

"הרי רק לפני שנה וחצי הצעת לי להצטרף לליכוד ולהיות שר הביטחון שלך. ורק לפני חודשיים, קראת לי לשותפות והצעת לי להיות ראש ממשלה אחריך. נתניהו - איבדת את זה ואתה לא ראוי להיות ראש ממשלה אפילו יום אחד נוסף. אני איתך לא אשב".

בהמשך הוסיף, "מעולם לא חשפתי את השיחות הרגישות והדיסקרטיות בינינו, כשהייתי רמטכ"ל ואתה ראש ממשלה. אני גם לא אעשה זאת, ואתה יודע למה".

"מה שאתה עושה בחודש האחרון הוא לא קמפיין שנאה - אלא פשע שנאה נגד הדמוקרטיה והחברה הישראלית", האשים אותו גנץ.

בדבריו קרא גנץ לוועדת הבחירות להיערך לשיבושים ביום הבחירות שבוע הבא: "אני כבר יודע על כוונה של נתניהו לשבש את יום הבחירות. הם משקרים ואני בטוח שהם ימשיכו לשקר מידי יום. אני קורא לאזרחי ישראל לא להידרדר לתהומות האלה, לא ללכת שבי אחרי מכונת השקרים המשומנת מבלפור, לא להידרדר לשיח מבזה. אנחנו רואים שאין לו גבולות, ביבי לא עוצר באדום".

לסיום אמר כי "אם לנתניהו יהיה אפילו מנדט אחד יותר – הוא ישאר והוא ישנה את פניה של המדינה באופן בלתי הפיך. אנחנו רואים שאין לו גבולות. ביבי לא עוצר באדום".

ראש הממשלה נתניהו הגיב בכנס הליכוד בירושלים לדברי גנץ: "שמעתי את בני גנץ אומר שאנחנו מפרקים את החברה הישראלית. אנחנו שומעים אותם מסיתים יומם ולילה נגדנו ומתלוננים על הסתה. הם מסתירים את האמת והאמת הפשוטה היא שאנחנו במרחק שני מנדטים מניצחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר