בהלת ה'קורונה'

אלו פרטי הטיסה בה הגיע החולה ב'קורונה'

משרד הבריאות פרסם את פרטי הטיסה בה הגיע החולה הישראלי שנדבק בחו"ל ב'קורונה'. כל מי שהיה על הטיסה חייב להיות בבידוד ביתי. מצבו של החולה טוב (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

החשש מפני נגיף הקורונה ממשיך: היום בצהריים (חמישי) פרסם משרד הבריאות כי חולה הקורונה הישראלי הגיע מאיטליה ביום ראשון בטיסת אל על שמספרה LY382 שנחתה ביום ראשון ב-16:10.

בנוסף ביקר החולה בחנות ״הפיראט האדום״ באור יהודה, ביום שני בתאריך ה- 24.2 בשעות 9:00-10:00

כל מי שהיה בטיסה או בחנות הצעצועים חייב להיכנס באופן מיידי לבידוד בית למשך 14 יום ממועד הנחיתה ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד המשרד 5400*.

על פי משרד הבריאות, אם במהלך הבידוד מופיעים תסמיני חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מיידי למוקד 101 של מד"א.

על פי הדיווח ב'החדשות', הרופאה המטפלת בישראלי שנדבק בקורונה אומרת שמצבו טוב והוא מטופל באופן קפדני. החולה - מתגורר ביישוב אירוס שבמועצה האזורית גן רווה.

במקביל, משרד החינוך הודיע על ביטול כלל המשלחות לחו"ל. כמו כן, משרד החינוך אוסר גם על עובדיו לצאת לחו"ל. על פי הנוהל החדש שהופץ היום במשרד, "אין לאשר לעובדי המשרד לצאת בתקופה זו לחו"ל לכל פעילות מטעם המשרד". ההנחיה רלוונטית בעיקר למשלחות של מנהלים מטעם המשרד לכנסים ואירועים בחו"ל.

כזכור, אמש, הודיע משרד הבריאות, כי הוא ממליץ להימנע מנסיעות לכינוסים בינלאומיים, ובכלל זה נסיעה לאירועים בעלי אופי דתי וכן להימנע מקיום כנסים בינלאומיים בישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר