הבידוד לא מאפשר

חולת הסרטן מתחננת: "תנו לי להצביע; זה יביא לרפואתי"

אישה חרדית, שמחלת הסרטן התגלתה בגופה בשיא חייה, מאמינה כי ברכת הרבנים וקיום 'ככל אשר יורוך' בבחירות הקרובות יעמדו לזכותה - אך לא ניתן לנייד אליה קלפי (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

חולת סרטן, המאושפזת במחלקה האונקולוגית בבית החולים 'שיבא' שבתל השומר, מבקשת להצביע בבחירות ביום שני הקרוב, אולם נראה כי לא תוכל לעשות זאת.

מדובר באישה חרדית לא מבוגרת, תושבת העיר בני ברק (שמה שמור במערכת), שחלתה במחלה הקשה, ובגלל התהליך המורכב אותו היא עוברת, היא חייבת אשפוז בבידוד.

כעת, עם התקרב מועד הבחירות, ביקשה החולה מבתה שתדאג לאפשר לה להצביע בבחירות, משום שהיא "רוצה את הברכה שבירכו גדולי הדור" את המצביעים למפלגות החרדיות, כדבריה.

דבריו של ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין על הבחירות, אתמול (ללא קרדיט)

בשיחה ל'כיכר השבת' מתארת הבת: "אימא שלי מאושפזת במחלקת אונקולוגיה, ונמצאת בבידוד. לכן אסור לה לצאת מהחדר כדי להצביע ביום שני הקרוב, גם בקלפי הנכים' הסמוך, למרות שהיא מאוד רוצה".

"למרות שביקשנו שהיא תצביע בתוך החדר שלה, בית החולים עדכן שזה בלתי אפשרי משום שאין להם קלפי ניידת. מה שצריך, זה לבוא ולהיכנס לחדר שלה עם קלפי ולאפשר לה לממש כך את זכותה הדמוקרטית", טוענת הבת בכאב.

לדבריה, האם רוצה להצביע למפלגה חרדית, כי "היא מאמינה שברכת הרבנים תביא לה את הרפואה למחלה, וכי היא רוצה את המצווה של 'ועשית ככל אשר יורוך' שיש בהצבעה למפלגה חרדית".

נאומו של נשיא מועצ החכמים, השבוע (ללא קרדיט)

כך או כך, בני המשפחה מנצלים את ההזדמנות כדי לבקש מהציבור "את הדבר הכי חשוב: להתפלל. והשם לה, הוא מרים בלומה בת רוחמה רחל מינקה, לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל".

מדוברות בית החולים 'שיבא' נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה, כי ועדת הבחירות המרכזית היא שקובעת את הכללים, ומטעם הוועדה נמסר כי האופציה היחידה להצביע היא להגיע לקלפי נכים בתל השומר: "באם יהיה בידה אישור רפואי, היא תוכל לצאת לקלפי נכים. אין קלפי ניידת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר