"רעידת אדמה"

עמיר פרץ חשף: "ליברמן והערבים יתמכו בממשלת מיעוט"

יו"ר 'העבודה-גשר', עמיר פרץ, הודיע כי לאחר הבחירות יו"ר 'כחול לבן', ח"כ בני גנץ, יקים ממשלה בה יתמכו מבחוץ אביגדור ליברמן והרשימה המשותפת • נתניהו תקף: "ממשלה כזאת היא סכנה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ אביגדור ליברמן (צילום: תומר נויברג / Flash90)

יו"ר 'העבודה-גשר מר"צ', ח"כ עמיר פרץ, הודיע כי לאחר הבחירות יו"ר 'כחול לבן', ח"כ בני גנץ, יקים ממשלה בה יתמכו מבחוץ אביגדור ליברמן והרשימה המשותפת. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף: "האמת נחשפה".

לדברי פרץ: "בהמשך להסכמות שלנו עם בני גנץ, ראשית נשביע ממשלה של העבודה גשר מרצ עם כחול לבן כאשר ישראל ביתנו והרשימה המשותפת יתמכו מבחוץ. אני אקח על עצמי את תפקיד המגשר, כמבוגר האחראי, ואפעל להרחבת הממשלה לאחר השבעתה".

פרץ הוסיף: "הממשלה תתחייב לחדד את תהליך השלום, להעביר תקציב חברתי חדש ולמנות שר ערבי בממשלה, פרופ’ עליאן אלקרנאווי, כחלק מהצורך להרגיע את המתח בין יהודים לערבים וליצור חיים משותפים".

בתגובה, תקף ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "האמת נחשפה: גנץ סגר ממשלה עם מרצ, בתמיכת הרשימה המשותפת וליברמן. ממשלה כזאת היא סכנה לביטחון ישראל. עוד שני מנדטים לליכוד ואנחנו מנצחים, מונעים עוד בחירות ומקימים ממשלה!".

ליברמן מצידו הכחיש: "לא היו ולא יהיו שום סיכומים מוקדמים עם אף מפלגה, אלא אך ורק עם ציבור הבוחרים שלנו. לפי המידע שבידי כל המהלך הזה מתואם מתחילתו ועד סופו עם נתניהו, בתמורה לתמיכה בעמיר פרץ במירוץ לנשיאות".

ב'ליכוד' הוסיפו: "רעידת אדמה! עמיר פרץ מאשר בקולו: ״סיכמתי עם גנץ על הקמת ממשלת מיעוט של כחול לבן, גשר ומרצ, בתמיכה מבחוץ של ליברמן והרשימה המשותפת״.

"הצבעה לגנץ או לליברמן היא הצבעה לממשלה מסוכנת לביטחון ישראל שתהיה תלויה באחמד טיבי ובמשותפת. רק הצבעה לליכוד בראשותי תמנע בחירות רביעיות ותעצור ממשלה מסוכנת לישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר