הנגיף המאיים

אושפזו בבידוד; שיא של חולי קורונה בישראל

שני ישראלים שחזרו מאיטליה הובחנו כחולים בקורונה ואושפזו בבידוד • בסך הכל: 7 חולי קורונה בישראל • "אין לנו הדבקה מקומית שלא משורשרת למקרים שהיו בחו"ל" (חדשות, בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)

שני ישראלים שחזרו מאיטליה הובחנו כחולים בנגיף הקורונה ואושפזו בבידוד. בסך הכל: שבעה חולי קורונה בישראל. מנכ"ל משרד הבריאות: "אין לנו הדבקה מקומית שלא משורשרת למקרים שהיו בחו"ל".

שני הנדבקים החדשים תושבי קיבוץ כברי גליל המערבי והעמקים. ראש המועצה האזורית מטה אשר, משה דוידוביץ', עדכן: "אני נמצא בקשר הן עם משרד הבריאות והן עם ראשי הקהילה בקיבוץ, ובעיקר מאחלים בריאות לחולה ומשפחתו".

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב אמר כי "נכון לכרגע אין לנו הדבקה מקומית שלא משורשרת למקרים שהיו בחו"ל, ולכן אנחנו עדיין יודעים לזהות את המקור של כל הדבקה".

"מערכת האשפוז ערוכה", הוסיף בר סימן טוב: "גם בית החולים שיבא ערוך ונותן את הטיפול, גם בתי החולים האחרים נערכים וגם מד"א עושים עבודה מצוינת ביחד עם קופות החולים ואיתנו בלהגיע לאנשים הביתה ולחסוך להם את הצורך להגיע לבית חולים כדי לבצע את הבדיקה. אנחנו חוזרים ואומרים, אתם צריכים להישמע באופן מדויק להוראות שלנו גם אם הן נראות לכם מחמירות על מנת שנוכל להשתלט על התחלואה".

רוני ברגיל, תושב מגדל העמק שנדבק בקורונה, פרסם פוסט בפייסבוק וכתב: "מבדיקה שעשיתי בבית חולים ביום שישי לפנות בוקר התגלה שאני נושא את הנגיף לצערי. נדבקתי בעצמי באקראי, אין לי מושג איך וממי, וזה גם לא ממש משנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר