מצטט את ינקלביץ'

נתניהו: לא עומד מאחורי הקלטות ישראל בכר

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הכחיש את הטענות כי הוא עומד מאחורי הרב גיא חבורה, שהקליט את היועץ הבכיר ישראל בכר כשאמר שאסור לגנץ לכהן ראש ממשלה (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הרב גיא חוברה (צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב "הרצאות של הרב גיא חבורה שליטא")

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הכחיש את הטענות כי הוא עומד מאחורי הרב גיא חבורה, שהקליט את היועץ הבכיר ישראל בכר כשאמר שאסור ליו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, לכהן כראש ממשלה.

בראיון ל-ynet נשאל נתניהו האם הוא עומד מאחורי ההקלטות ואמר: "מה פתאום, זה שטויות. אף אחד לא בא עם אקדח לרקה של ישראל בכר. מתוך החדר, עדות מבפנים, הוא אומר דבר מזעזע - האיש שאני מנסה למכור לכם כראש ממשלת ישראל הוא סכנה לעם ישראל. הוא מצטט את עומר ינקלביץ', חברת כנסת קרובה מאוד לגנץ, שאומרת שאסור שגנץ יהיה ראש ממשלה.

"תארי לך שסמנכ"ל השיווק של תנובה היה אומר בשיחות סגורות שהחלב של תנובה הוא סכנה לחיים, סכנה לבריאות, היית אומרת משהו על טיב המוצר. זה מה שאומרים בפנים ופתאום זה יוצא החוצה, ועכשיו הם מנסים להגיד שזו קלטת מבושלת, אם זה לא היה למה גנץ פיטר את ישראל בכר?".

הוא פיטר אבל אומר שהיה פה מארב

"אם הוא לא אמר את הדברים אז למה לפטר אותו? הוא אמר את הדברים, אלה הדברים שהוא חושב, אלה דברים שהמון עיתונאים יודעים, יודעים על חוסר היכולת שלו לקבל החלטות".

גנץ עצמו אמר הערב לחדשות 12: "עם כל הכבוד לישראל בכר, כבוד שעומד להגמר עוד מעט, הוא לא מבין דבר וחצי דבר בנושא אירן".

כזכור, כזכור, בהקלטות נשמע בכר אומר, בין היתר, כי "גנץ הוא סכנה לעם ישראל. אין לו אומץ לתקוף באיראן". הוא אף ציטט משפטים בוטים מפי עומר ינקלביץ', חברת כנסת בכחול לבן ומי שנמנית על מעגל מקורביו של יו"ר המפלגה.

לדבריו, היא התבטאה על חבר הכנסת בני גנץ: "הוא טיפש ואפס מאופס. אסור שהוא יהיה ראש ממשלה".

ביום שישי חשף 'כיכר השבת', כיצד בוצעו ההקלטות ומי עומד מאחוריהן: הרב גיא חבורה, העומד בראשות ארגון 'אורות של תקווה' למען ילדים חולי סרטן, קיבל לאחרונה את היועץ האסטרטגי ישראל בכר לשם מתן ייעוץ בעניינים אישיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר